Åpen anbudskonkurranse - anskaffelse av rammeavtale for kjøp av konsulentbistand innenfor regnskapsområdet, elektronisk fakturabehandling og innkjøp - DFØ i Trøndelag
Formidlede anbud
-
0Siste år
-
0Siste 3 mnd
-
0Aktive nå
Trøndelag
Avsluttet
Åpen anbudskonkurranse - anskaffelse av rammeavtale for kjøp av konsulentbistand innenfor regnskapsområdet, elektronisk fakturabehandling og innkjøp - DFØ
Direktoratet for økonomistyring (heretter dfØ) har som oppgave å styrke den statlige økonomistyringen og forbedre ressursutnyttelsen på området. dfØ ble etablert 1. Januar 2004, som en av sju etater under Finansdepartementet. dfØ er en rådgiver for sentrale myndigheter innen statlig økonomistyring, og utfører forvaltningsoppgaver for alle statlige virksomheter. i tillegg leverer dfØ økonomitjenester til om lag 80 prosent av de statlige virksomhetene i Norge. Rammeavtalen har som formål å skaffe gode kvalifiserte konsulenter for kortere eller lengre oppdrag knyttet til oppgaver/tjenester med varierende kompleksitet og omfang. Vi har per i dag systemløsningen Unit4 Business World (ubw) for regnskapsområdet. For elektronisk fakturabehandling har vi systemløsningen Contempus. Invoice. For elektronisk innkjøp- og fakturabehandling har vi i dag systemløsningen Basware ip/pm, men i juni 2016 ble det inngått kontrakt om kjøp av systemløsningen Basware Alusta som fremtidig løsning for dette området. i rammeavtaleperioden på fire år vil det derfor kunne være behov for bistand både på Contempus. Invoice, Basware ip/pm og Basware Alusta. dfØ vil gjennom denne konkurransen etterspørre konsulentbistand knyttet til fire områder. Hvert enkelt område er gjenstand for konkurranse. Leverandører kan derfor velge å levere tilbud som dekker ett eller flere områder. Bistandsområde deles inn i følgende fire områder: a. løpende forvaltning, videreutvikling og prosjektledelse av dfØs systemløsning for regnskapsområdet b. løpende forvaltning, videreutvikling og prosjektledelse av dfØs systemløsning for elektronisk innkjøp- og fakturabehandling c. Bistand til implementering av dfØs systemløsning for elektronisk innkjøp- og fakturabehandling d. Bistand til å utvikle prosessen fra behov til betalingAntall leverandører begrenses til inntil tre på område a, b og c og inntil fem på område d
Anbud id:
445004
-
Sted:Trondheim
-
Registrert:Fredag 16. Desember 2016
Er du interessert i dette oppdraget?
Lignende oppdrag i Trøndelag
6 anbud
-
Legge eikespiler på deler av vegg i en trappeoppgangTrenger hjelp til å lage spilevegg i toppen av et trappeløp med vanskelig tilgang.
-
Trondheim
-
Torsdag 18. April 2024
-
-
Bytte/renovering av tak, pipe, lufteløsninger, loftsbod mm. på tomannsbolig i TrondheimIntro: Landstads vei 20/22 (L20 / L22) er en vertikaldelt tomannsbolig i mur med betongtakstein på Rosenborg i Trondheim. Her ønsker vi tilbud på bl. a.: - Bytte av tak og takvinduer mm - Etablering...
-
Trondheim
-
Fredag 19. April 2024
-
-
Spiraltrapp - må festes, er løsSpiraltrapp fra 2. Etg til loft. må festes bedre til etasjeskillet og rekkverk på loft. Mulig det må legges inn noe i etasjeskillet som trappen kan festes bedre til.
-
Trondheim
-
Torsdag 18. April 2024
-
-
Reperasjon av lakkskader på bilØnsker å reparere lakkskader på vår Tesla modell 3. Dette gjelder både venstre side foran (se de fire føste bildene) og noe riper på støtfanger bak (se bilder). i tillegg har vi to småskader i lakken...
-
Trondheim
-
Torsdag 18. April 2024
-
-
-
Transport av 21fots skjærgårdsjeep fra Trondheim til BærumMå gjennomføres uke 17. Vekt på båt er 1000 kg. 2, 5 m bredde på båten. Står ikke på henger. Transportør må stille med egen henger. båten kranes på henger ved henting hos båtverksted og settes i vann...
-
Trondheim
-
Torsdag 18. April 2024
-