Webutvikling i Finnmark

Oppdrag formidlet via Anbudstorget

133 Siste år
34 Siste 3 mnd
10 Aktive nå

Uforpliktende pristilbud?

Leverandører fra ditt nærområde svarer deg raskt.
Registrer en gratis forespørsel på 2 minutter.

13/00203 Driftstjenester for ID-Porten/MinID og Digitalt kontaktregister - Prekvalifisering

Registrert Dato: Onsdag 27. Mars 2013

Anskaffelsen omfatter drift av ID-Porten/MinID med produksjonsmiljø og tilhørende miljø for testformål, med opsjon for drift av OEP, SMP-ELMA og meldingsformidler, samt SMS-tjeneste.
ID-porten er et tillitsanker og en felleskomponent for tjenesteeiere i offentlig sektor, som knytter ID-porten, tjenesteeiere og e-ID leverandører sammen. MinID er en e-ID på nivå 3, som tilbyr autentisering basert på engangskoder på SMS eller pinkoder på brev. Digitalt kontaktregister er en autoritativ kilde for elektronisk kontaktinformasjon for enkeltpersoner med fødselsnummer i Norge. Kontaktregisteret ble etablert i 2012 og forvaltes som en felleskomponent i offentlig sektor. Til digitalt kontaktregister hører et reservasjonsregister som også skal inngå i driftsavtalen.
Se mer på: *** Linken er fjernet *** />Innlevering av kvalifikasjonsanmodningen (søknaden)
Søknad om prekvalifisering skal leveres elektronisk via Mercell portalen, *** Linken er fjernet *** innen fristen. For sent innkomne søknader vil bli avvist. (Systemet tillater heller ikke å sende inn søknader elektronisk via Mercell etter fristens utløp.)
Er du ikke bruker hos Mercell, eller har du spørsmål knyttet til funksjonalitet i verktøyet, ta kontakt med Mercell Support på tlf: 21 01 88 60 eller på e-post til: support@mercell.com.
Det anbefales at søknaden leveres i god tid før fristens utløp, f.eks. minimum 1 time før søknadens utløp.
Skulle det komme tilleggsinformasjon fra oppdragsgiver som fører til at du ønsker å endre søknaden din før fristen utgår, kan du gå inn og åpne søknaden, gjøre eventuelle endringer og levere på nytt helt inntil tilbudsfristen utgår. Den sist leverte søknaden regnes som den endelige søknaden.
Søknad krever elektronisk signatur ved levering.
Du vil under innleveringen bli bedt om en elektronisk signatur for å bekrefte at det er aktuell tilbyder som har sendt inn søknaden. Elektronisk signatur kan dere skaffe på *** Linken er fjernet *** *** Linken er fjernet *** eller *** Linken er fjernet *** />Ang. Elektronisk signatur for utenlandske leverandører
Vi gjør oppmerksom på at Mercell portalen støtter følgende elektroniske signaturer fra Sverige og Danmark:
Sverige: Svensk Bank ID, Nordea
Danmark: Nem ID, TDC/OCES
Innen EU benytter Mercell en tjeneste levert av Unizeto (*** Linken er fjernet *** gjennom en avtale med DIFI og EU prosjektet PEPPOL (*** Linken er fjernet *** Dette støtter de aller fleste X.509 sertifikater og det er dessverre ikke mulig å få listet opp de aktuelle sertifikatene.
Mercell anbefaler at man tester ut signeringen med sertifikatet man har tilgjengelig snarest mulig. Test funksjonaliteten ligger i påmeldings / tilbudsinnleveringsstegene.
Vi gjør oppmerksom på at det kan ta noen dager å få levert elektronisk signatur slik at denne prosessen settes i gang så snart som mulig.
For denne anbudsprosessen benytter oppdragsgiver Mercell Sourcing Service. For å melde din interesse på dette anbudet samt få tilgang til dokumenter, skal du klikke på lenken nedenfor eller kopiere og lime inn lenken i din nettleser. *** Linken er fjernet *** Følg deretter instruksjoner på nettsiden.
Det er ikke mulig å gi et sikkert estimat for verdien av kontrakten, da den vil avhenge av hvilken løsning som tilbys og avklaringer gjennom forhandlingene. Driftskostnadene har historisk vært på mellom 13 og 20 mnok inkl mva per år.

AVSLUTTET
Er du interessert i lignende oppdrag?Kontakt oppdragsgivere

Webutvikling

Drift, Elektronisk, Fører, Heller, Leverandører, Støtter, Utløp

Kirkenes, Finnmark

Avsluttet: Fredag 03. Mai 2013