Alarm & sikkerhet i Finnmark

Oppdrag formidlet via Anbudstorget

52 Siste år
12 Siste 3 mnd
3 Aktive nå

Uforpliktende pristilbud?

Leverandører fra ditt nærområde svarer deg raskt.
Registrer en gratis forespørsel på 2 minutter.

2012/2339 Rammeavtale for brannvernmateriell II til Sivilforsvaret

Registrert Dato: Fredag 09. Mars 2012

Det skal inngås avtale med en leverandør for levering av brannmateriell til Sivilforsvaret. Avtalen vil omfatte brannpumper/ trykkforsterkningspumper og lensepumper med tilhørende komponenter.
Deler av leveringen av materiellet som konkurranseutsettes ved denne kunngjøring, var tidligere en del av konkurranse kunngjort i Doffin/TED pr. pr. 14. oktober 2011, med referanse 2011/11607 Brannvernmateriell til Sivilforsvaret. Det ble imidlertid ikke inngått kontrakt på dette materiellet, da kravspesifikasjonen ved en inkurie inneholdt en feil som ikke ble avhjulpet før tilbudsfristen. Konkurransen ble derfor avlyst for denne delen av materiellet. 
Kontrakt i denne konkurransen vil derfor supplere tidligere kontrakter inngått med leverandører som en følge av tidligere gjennomført konkurranse som nevnt ovenfor.
Kontraktsperioden er 4 år gjeldende fra det tidspunkt kontraktens er signert av begge parter. Avrop på avtalen vil avhenge av det til enhver tid gjeldende budsjett. Det er derfor ikke mulig si noe nærmere om omfang av avrop på avtalen på det nåværende tidspunkt.
Anskaffelsen er omfattet av Lov om offentlige anskaffelser 16. juli 1999 nr. 69 (LOA) og forskrift om offentlige anskaffelser (FOA) av 7. april 2006 nr. 406 del I og III.
Tilbudet skal utformes på norsk og bestå av: 
et datert og signert tilbudsbrev 
med en kort presentasjon av leverandøren
og leverandørens navn, adresse, kontaktperson, telefon og e-postadresse 
 
Tilbudsbrevet skal ha følgende nummererte vedlegg:
Utfylt kravtabell inkl. pris og evt. annen dokumentasjon, se Bilag 1
Signert erklæring om aksept av vilkår eller angivelse av eventuelle forbehold, se Bilag 2
En sladdet versjon av det samlede tilbudet, hvor opplysninger av konkurransemessig betydning er fjernet, jf. offentleglova. § 13 og forvaltningslovens § 13, 1. ledd 2) (taushetsplikt ved innsynsbegjæringer)
 
Vi ber om at tilbudsdokumentene IKKE sendes i zippede filer ved tilbudsinnleveringen.
Alle tilbud skal leveres elektronisk via Mercell-portalen, innen tilbudsfristen. Klikk på linken for å få tilgang til portalen. 
Tilbydere som ikke er bruker hos Mercell, eller har spørsmål knyttet til hvordan verktøyet fungerer for innlevering av tilbud, må ta kontakt med Mercell Support på følgende e-postadresse eller telefon: 
support@mercell.com , telefon +47 21 01 88 60. 
Innlevering av tilbud via elektronisk portal krever elektronisk signatur. Informasjon om dette finnes på Buypass, BankId eller Commfides. Klikk på linkene for nærmere informasjon, eller kontakt Mercell support. 
Alle spørsmål i anledning konkurransen skal stilles i kommunikasjonsmodulen til Mercell. Dette for at all kommunikasjon skal loggføres. 
Tilbudet kan innleveres når som helst innen tilbudsfrist, men vil ikke bli åpnet før etter utløp av tilbudsfristen. Dersom innlevert tilbud ønskes endret som følge av tilleggsopplysninger fra oppdragsgiver eller av andre årsaker, kan dette gjøres enkelt via portalen helt frem til utløp av tilbudsfrist. 
Eventuelle kostnader som tilbyder har ifm utarbeidelse, levering og oppfølging av svar på oppdragsgivers konkurransegrunnlag, må dekkes av tilbyder selv og vil ikke bli refundert.
 
 
 
For denne anbudsprosessen benytter oppdragsgiver Mercell Sourcing Service. For å melde din interesse på dette anbudet samt få tilgang til dokumenter, skal du klikke på lenken nedenfor eller kopiere og lime inn lenken i din nettleser. *** Linken er fjernet *** Følg deretter instruksjoner på nettsiden.

AVSLUTTET
Er du interessert i lignende oppdrag?Kontakt oppdragsgivere

Alarm & sikkerhet

Dokumentasjon, Elektronisk, Kontrakter, Leverandør, Leverandører, Pris, Utløp

Kirkenes, Finnmark

Avsluttet: Mandag 02. Juli 2012