IT/Web og Support i Akershus

Oppdrag formidlet via Anbudstorget

877 Siste år
632 Siste 3 mnd
57 Aktive nå

Uforpliktende pristilbud?

Leverandører fra ditt nærområde svarer deg raskt.
Registrer en gratis forespørsel på 2 minutter.

2018/19 - Systemforvaltning - Dynamisk innkjøpsordning

Registrert Dato: Mandag 15. Januar 2018

Det inviteres til dynamisk innkjøpsordning for Systemforvaltning til Ruter As.
Større systemer i Ruter har dedikerte systemforvaltere med ansvar for forvaltning av systemet gjennom hele dets livsløp. Dette inkluderer blant annet følgende oppgaver:
 Ansvar for systemet i hele dets levetid
 Løpende oppfølging og rapportering av kostnader og leveranser
 Administrasjon og gjennomføring av endringer
 Sørge for utredninger av mulige løsninger
 Ansvarlig for alle releaser av systemet
 Planlegge og sikre gjennomføring av nødvendig kvalitetssikring og testing (inkludert brukertesting ved behov).
 Sikre nødvendig dokumentasjon og kompetanseoverføring til drift
 Forvalte oversikt over gjeldende lover, forskrifter, pålegg og interne rutiner som gjelder for systemet
 Oppfølging av leverandører av både applikasjonsforvaltning, drift og endringer, både interne og eksterne
 Eier av alle problemsaker for sitt system
 Sørger for at alle test- og stagingmiljøer er oppdatert for løpende utviklings- og produksjonssettingsprosesser
 Vedlikeholder beredskapsplan for systemet og ansvarlig for planlegging og gjennomføring av beredskapsøvelser
 Bistand til prosjekter knyttet til systemet


Referansenummer:  2018/19

Er du interessert i slike oppdrag? Registrer Din Bedrift