Alarm & sikkerhet, Utleie i Møre og Romsdal

Oppdrag formidlet via Anbudstorget

119 Siste år
28 Siste 3 mnd
5 Aktive nå

Uforpliktende pristilbud?

Leverandører fra ditt nærområde svarer deg raskt.
Registrer en gratis forespørsel på 2 minutter.

Anskaffelse - Ålesundregionens Havnevesen - Vakt og sikkerhetstjeneste (ISPS)

Registrert Dato: Tirsdag 23. April 2013

Oppdragsgiver for denne konkurransen er: Ålesundregionens Havnevesen.
Konkurransen gjennomføres av Ålesund kommune v/ Konserninnkjøp
Formålet med konkurransen er at det skal inngås rammeavtale med et vaktselskap om vakt og sikkerhetstjenester, som skal ivareta de forpliktelser Ålesundregionenes Havnevesen har etter reglene om ISPS (International Ship and Port facility Security Code) i norsk forskrift
(FOR 2007-07-03 nr.825, og sikring av havner og havneterminaler mot terrorhandlinger av 3.juli 2007.)
Anskaffelsen gjelder i hovedsak vakthold i forbindelse med cruiseanløp, men det skal også være mulig å gjøre avrop av mer ordinært vakthold ved behov. Dette kan være aktuelt ved defekte porter etc.
Det vil i forbindelse med konkurransen gjennomføres befaring, denne vil finne sted den 02.05.2013 kl 12:00. Oppmøte vil være Storneskaia (Ålesund sentrum)
Vi ber om at alle tilbydere som er interesserte i å delta på befaringen om å sende en e-post til marie.christine.thorstensen@alesund.kommune.no
Avtale vil inngås for to (2) år, med oppstart fra 01.07.2013. Oppdragsgiver har mulighet til å prolongere avtalen i ytterligere 1+1 år. Avtalens maksimale varighet er derfor 4 år.
For denne anbudsprosessen benytter oppdragsgiver Visma TendSign. For å melde din interesse på dette anbudet og få tilgang til dokumenter, skal du kopiere og lime inn lenken i din nettleser.
*** Linken er fjernet *** />Alle tilbud skal leveres elektronisk via Visma, visma.no/tendsign innen tilbudsfristen. Er du ikke bruker hos Visma eller har spørsmål knyttet til funksjonalitet i verktøyet (som for eksempel hvordan du skal gi tilbud), ta kontakt med Visma Support på tlf: 0047 4000 6814 eller på e-post til: support.tendsign@visma.no
Det anbefales at tilbudet leveres i god tid før fristens utløp. Skulle det komme tilleggsinformasjon fra oppdragsgiver som fører til at du ønsker å endre tilbudet ditt før tilbudsfristen utgår, kan du gå inn og åpne tilbudet, gjøre eventuelle endringer og levere på nytt helt inntil tilbudsfristen utgår. Det siste leverte tilbudet regnes som det endelige tilbudet.
Avtale inngås for to (2) år, med opsjon for oppdragsgiver til å forlenge avtalen i ytterligere 1+1 år.

AVSLUTTET
Er du interessert i lignende oppdrag?Kontakt oppdragsgivere

Alarm & sikkerhet, Utleie

Befaring, Elektronisk, Fører, Port, Porter, Rammeavtale, Sikring, Utløp

Tustna, Møre og Romsdal

Avsluttet: Tirsdag 14. Mai 2013