Combined Shape Group 13 Combined Shape anbudstorget_logo Group 2 Group 6 Path 2 shutterstock_584449174 Shape

IT/Web og Support i Oslo

Formidlede anbud
  • 0
    Siste år
  • 0
    Siste 3 mnd
  • 0
    Aktive nå
Oslo
Avsluttet

Anskaffelse av kontaktsenterløsning med tilhørende tjenester, herunder Chatbot, til Tolletaten

Tolletaten inviterer til konkurranse med forhandling i forbindelse med anskaffelse av kontaktsenterløsning med tilhørende tjenester, herunder Chatbot, til Tolletaten.
Tolletaten har etablert en langsiktig visjon om ett kontaktpunkt for Tolletatens brukere, og det er igangsatt et arbeid for å strukturere mottak av henvendelser og styre flest mulig inn til Tolletatens framtidige Veiledningsseksjon.
For å realisere visjonen er det behov for å anskaffe en moderne og fleksibel kontaktsenterløsning som kan bistå med effektivt mottak og håndtering av alle typer henvendelser. Da målsetningen er å rute flest mulig av Tolletatens henvendelser inn mot en felles kontaktsenterløsning, vil det være behov for en løsning som kan håndtere både et økende antall brukere og antall henvendelser per år.
i tillegg til selve kontaktsenterløsningen ønsker Tolletaten også å innføre chatbot-teknologi.
Anbud id:
654760
  • Sted:
    Oslo
  • Registrert:
    Mandag 29. Juni 2020
Er du interessert i dette oppdraget?

Lignende oppdrag i Oslo

2 anbud