MøbelsnekkerPolitiets fellestjenester (PFT), heretter kalt kunden, skal inngå rammeavtale for anskaffelse av kontor- og miljømøbler på vegne av politi- og lensmannsetaten samt Politiets sikkerhetstjeneste (PST). Kunden vil inngå parallelle rammeavtaler med inntil 3 leverandører innenfor hele oppdraget.Referanse.. Mandag 08. Februar 2021
MøbelsnekkerKriminalomsorgsdirektoratet (heretter kalt KDI) skal på vegne av kriminalomsorgens fengsler og friomsorgskontor inngå rammeavtale med en leverandør for kjøp av kontormøbler.Referansenummer: DL-202101815.. Søndag 31. Januar 2021
MøbelsnekkerBardu kommune har behov for møbler i ulike avdelinger, og skal i den forbindelse ha en dynamisk innkjøpsordning (DPS) for disse kjøpene. I tillegg vil kommunaleide bedrifter (aksjeselskap) inngå i avtalen. Ved eventuell inngåelse i interkommunalt samarbeid vil andre kommuner kunne inngå i løsninga.N.. Mandag 04. Februar 2019
Er du en ny bruker?
Registrer et oppdrag eller din bedrift for å komme i gang.