IT/Web og Support i Oslo

Oppdrag formidlet via Anbudstorget

1538 Siste år
1138 Siste 3 mnd
95 Aktive nå

Uforpliktende pristilbud?

Leverandører fra ditt nærområde svarer deg raskt.
Registrer en gratis forespørsel på 2 minutter.

Avtale for kontaktsenterløsning med tilhørende tjenester til Tolletaten

Registrert Dato: Søndag 17. Januar 2021

Tolletaten inviterer til konkurranse med forhandling i forbindelse med anskaffelse av kontaktsenterløsning med tilhørende tjenester, herunder Chatbot, til Tolletaten.
Tolletaten har etablert en langsiktig visjon om ett kontaktpunkt for Tolletatens brukere, og det er igangsatt et arbeid for å strukturere mottak av henvendelser og styre flest mulig inn til Tolletatens framtidige Veiledningsseksjon.
For å realisere visjonen er det behov for å anskaffe en moderne og fleksibel kontaktsenterløsning som kan bistå med effektivt mottak og håndtering av alle typer henvendelser. Da målsetningen er å rute flest mulig av Tolletatens henvendelser inn mot en felles kontaktsenterløsning, vil det være behov for en løsning som kan håndtere både et økende antall brukere og antall henvendelser per år.
I tillegg til selve kontaktsenterløsningen ønsker Tolletaten også å innføre chatbot-teknologi.


Referansenummer:  21/01605

Er du interessert i slike oppdrag? Registrer Din Bedrift