Byggmester, tømrer, bygningsmessigearbeider med koordinator ansvar
Formidlede anbud
-
0Siste år
-
0Siste 3 mnd
-
0Aktive nå
Avsluttet
Byggmester, tømrer, bygningsmessigearbeider med koordinator ansvar
Rammeavtalene byggmester, tømrer, bygningsmessigearbeider med koordinator ansvar for å ivareta generelt vedlikehold, mindre investeringer, ombygginger og installasjoner av fylkeskommunens bygningsmasse. Beskrivelse av rammeavtalen Rammeavtalene skal dekke fylkeskommunens behov for håndverkertjenester, angitt i dette konkurransegrunnlaget, for å ivareta generelt vedlikehold, mindre investeringer, ombygginger og installasjoner av fylkeskommunens bygningsmasse. Periodevis service/kontroll utføres gjennom egne service avtaler. Rammeavtalen skal sikre at oppdragsgiver til enhver tid foretar det mest rasjonelle og økonomiske kjøp for sine virksomheter. Anskaffelse av håndverkertjenester innen faggruppene: • Byggmester/tømrer/bygningsmessige arbeid m/koordinator ansvar: Leverandøren skal levere på følgende fag: * tømrer Leverandøren skal levere på tømrerfaget, men skal innenfor gitt responstid også kunne ´tiltransportere´ eller utføre de andre fagene med tilstrekkelig fagkompetanse (fagbrev). Leverandøren av håndverkertjenesten bygningsmessige arbeid skal ved forespørsel kunne opptre som hoved entreprenør for fagområdene: * murer * Blikkenslager * Ventilasjon * Taktekking * Branntetting * Systemhimling Aktuelle arbeidsoppgaver: tømrerfaglige oppdrag; Enkle rive arbeider. Rehabilitering, utskifting og oppgradering av bygningsdeler innen tømrerfaget. Murerfaglige oppdrag; eks. Igjenmuringer, forskaling, mindre betong arbeider, gulv/flytsparkel Blikkenslager; oppdrag innen blikkenslagerfaget Ventilasjon oppdrag; luftbehandlingsanlegg, rivning, demontering, remontering, igangsetting og innjustering etc Taktekking oppdrag; tekking med folie Takpapp, Sarnafil etc. Branntetting oppdrag; godkjent og dokumentert tetting i brannskillende konstruksjoner Oppdrag innen systemhimling; demontering, remontering, implementering og nyetablering Dersom leverandøren ikke har disse fagfeltene selv, skal leverandøren koordinere mellom flere under leverandører. Hovedleverandøren skal inngå bindene avtaler med faste underleverandører jfr. Pkt. 1. 3. 5 Erklæring og dokumentasjon for underleverandører/samarbeidspartnere Anskaffelsens omfang Avtalene skal dekke behov for håndverkstjenester for gjennomføring av oppdrag innenfor fagfeltet byggmester, tømrer, bygningsmessigearbeider med koordinator ansvar, samt levering av nødvendig materialer med mindre annet er avtalt. Rammeavtalen vil ikke gjelde for store byggeoppdrag der oppdragsgiver finner det formålstjenlig å konkurranseutsette oppdrag som separate konkurranser/egne entrepriser. Omfanget av tjenestene kan variere mye fra år til år, avhengig av hvilke prosjekter som gjennomføres innen drift- og vedlikehold. Kjøpsvolum er kun retningsgivende og forplikter ikke virksomhetene. Avtalen vil imidlertid være bindende for begge parter slik at virksomhetene som avtalen omfatter plikter å foreta sine innkjøp hos den leverandøren det er inngått avtale med såfremt denne er leveringsdyktig i samsvar med avtalte betingelser. Anslått volum pr år er 16 mill. Kr. Avrop på avtalen Oppdragsgiver har til hensikt å inngå rammeavtaler med 3 leverandører, forutsatt at det er 3 egnede leverandører og tilbud. Tildeling av oppdrag foretas på grunnlag av vilkårene som er fastsatt i rammeavtalen, uten at det gjennomføres ny konkurranse. Ved behov for håndverkertjenester i avtaleperioden, vil oppdragsgiver først forespør den leverandør som i konkurransen har levert det økonomisk mest fordelaktige tilbud for den aktuelle fagkategori. Dersom forespurt leverandør på grunn av kapasitetsproblemer ikke kan overholde oppdragsgivers krav til fremdriftsplan, går forespørselen videre til leverandør som ble rangert som nummer to, og eventuelt nummer tre. Dette kan føre til at noen av leverandørene ikke får levere tjenester til oppdragsgiver i avtaleperioden selv om det er etablert rammeavtale. Oppdragsgiver står til enhver tid fritt til å velge type avropsform, eller benytte en kombinasjon av følgende; - Forbrukte timer og materialer med påslag. - Fast pris. Østfold fylkeskommune forbeholder seg retten til å benytte minikonkurranse der det er hensiktsmessig.
Anbud id:
438727
-
Sted:
-
Registrert:Søndag 30. Oktober 2016
Er du interessert i dette oppdraget?
Lignende oppdrag i
6 anbud
-
EnergiberegningØnsker en energiberegning før og etter oppussing (oppussingen er utført), for å dokumentere Nivå 3 og at varmetapstall er redusert minst 30 %. Jeg har en Simien beregning fra før oppussing (2023), m...
-
Bærum
-
Torsdag 14. Mars 2024
-
-
Div snekkerarbeideI forbindelse med brannforebyggende tilsyn trengs følgende utført i utleiebolig; 'Boks' rundt ventilasjon 1. Etg må byttes til ikke-brennbart materiale, og 3- 5 panelbord rundt pipe 2. Etg må byttes...
-
Gjerdrum
-
Tirsdag 19. Mars 2024
-
-
Frakte Teng Tools verktøysvognFrakte Teng Tools verktøysvogn fra Askøy til Saltstraumen
-
Askøy
-
Tirsdag 19. Mars 2024
-
-
Hente 4 mindre pakker gulvlistmer på 3,8 meter (25 stk per pakke)Hente 4 mindre pakker gulvlistmer på 3, 8 meter (25 stk per pakker. Hentes på hønefoss og leveres i Oslo.
-
Nannestad
-
Tirsdag 19. Mars 2024
-
-
Transport av skjenk Åneby til TønsbergØnsker transport av antikvitet (skjenk) fra Åneby/Hakadal til Husvik i tønsberg. Gjerne uken etter påske.
-
Tønsberg
-
Tirsdag 19. Mars 2024
-