Anleggsgartner, Asfaltering, Betong, Entreprenør, Maskinentreprenør, Murer, Snekker, Sprenging, Stålarbeider, Vann & avløp, Vanntetting i Akershus

Oppdrag formidlet via Anbudstorget

5729 Siste år
1471 Siste 3 mnd
291 Aktive nå

Uforpliktende pristilbud?

Leverandører fra ditt nærområde svarer deg raskt.
Registrer en gratis forespørsel på 2 minutter.

Fellesprosjektet E6-Dovrebanen - FP1 Langset-Brøhaug

Registrert Dato: Torsdag 12. Januar 2012

Oppdraget gjelder utførelse av arbeider forbundet med fellesprosjektet E6 ? Dovrebanen, delparsell FP1 Langset ? Brøhaug. Følgende hovedarbeider inngår:
? Ca 6,3 km 4-felts E6 inkludert Korslundtunnelen på 2 x 630 m. For E6 er alle arbeider inkludert unntatt SRO/elektroarbeider som planlegges utført i egen entreprise. Hovedandelen av sprengningsarbeidene skal utføres i nærheten av eksisterende trafikk.
? Ca 5,2 km dobbeltsporet jernbane inkludert Molykkja tunnel på 580 m og søndre portalsone Ulvintunnelen på ca 110 m. For jernbanen / Dovrebanen inkluderer dette alle underbygningsarbeider med underballast, føringsveier, kummer, rør, mastefundamenter, konstruksjoner etc unntatt alle jernbanetekniske fag. For jernbanetunnelene er det beskrevet V/F-sikring med heldekkende membran med kontaktstøp.
? Følgende konstruksjoner inngår: For E6: Langset overgangsbru (ca 50m), Saltkleiva kulvert (ca 28m), Ørbekk kulvert (ca 44 m) og portaler Korslundtunnelen (2 x ca 35m i sør, 2 x ca 65 m i nord). For Db: Langset kulvert (ca 12 m), Støjordet bru (trebru, ca 30m), portaler Molykkjatunnelen ( ca 25 m i sør, ca 30 m i nord) og portal Ulvintunnelen sør (ca 100m). 5 stk tekniske bygg, støttemurer i betong (ca 350 m), natursteinmurer (ca 500 m).
? Lokalveger (ca 8,5 km), g/s-veger inkl.Mjøstråkk i nedlagt Dovrebane (ca 8,2 km)
? Diverse avbøtende tiltak i strandsonen
? Hovedmengder sprengning i skjæring/tunnel: 1.250.000 pfm3.
Konkurransegrunnlaget inkludert vedlegg vil bli utlevert via webhotell. Brukernavn og passord fås ved henvendelse på epost til: kaare.nordsjo@vegvesen.no.
Hovedmengde sprengning i skjæring/tunnel ca 1.250.000 pfm3. Hovedvolumet benyttes i linja og jernbanefylling. Se også punkt II.1.5