Anleggsgartner, Arkitekt, Asfaltering, Betong, Elektriker, Entreprenør, Maskinentreprenør, Murer, Prosjektleder, Snekker, Sprenging, Stålarbeider, Vann & avløp, Vanntetting i Hedmark

Oppdrag formidlet via Anbudstorget

2413 Siste år
493 Siste 3 mnd
129 Aktive nå

Uforpliktende pristilbud?

Leverandører fra ditt nærområde svarer deg raskt.
Registrer en gratis forespørsel på 2 minutter.

Fellesprosjektet E6-Dovrebanen - FP2 Brøhaug-Strandlykkja

Registrert Dato: Torsdag 17. November 2011

Oppdraget gjelder utførelse av arbeider forbundet med Fellesprosjektet E6 - Dovrebanen, delparsell Brøhaug-Strandlykkja. Følgende hovedarbeider inngår:
? Ca 5,6 km 4-felts E6 inkludert Morskogstunnelen på 2x2,3 km. For E6 er alle arbeider inkludert unntatt SRO/elektroarbeider som planlegges utført i egen entreprise. Hovedandelen av sprengningsarbeidene skal utføres i nærheten av eksisterende trafikk.
? Ca 6,8 km dobbeltsporet jernbane inkludert Ulvintunnelen på ca 3,9 km og Morstuatunnelen på ca 0,2 km. For jernbanen/Dovrebanen inkluderer dette alle underbygningsarbeider med underballast, føringsveier, kummer, rør, mastefundamenter, konstruksjoner etc unntatt alle jernbanetekniske fag. For jernbanetunnelene er det beskrevet V/F-sikring med heldekkende membran med kontaktstøp. For fylling i Mjøsa er det behov for en del geotekniske tiltak.
? Følgende konstruksjoner inngår: For E6: Brøhaug kulvert (ca 30m), portaler Morskogstunnelen (2xca 40m i sør, 2xca 60m i nord), Skrårudstuen kulvert (ca 40m), Skrårud kulvert (ca 25m), Budalsbekkbrua (ca 40m), Mostubrua (ca 50m). For Db: Portaler tverrslag (2xca 35m), portal Ulvin nord (ca 70m), Budalsbekken kulvert (ca 35m), portaler Morstua tunnel (2xca 25m), 10 stk tekniske bygg.
? Lokalveger, G/S-veier, Mjøstråkk etc langs traseen.
? Diverse avbøtende tiltak inkludert tilbakeføring av terreng etter at dagens E6 over Morskogen er lagt i ny vegtunnel.
? Hovedmengde sprengning i skjæring/tunnel: 1.200.000 pfm3. Hovedvolumet benyttes i linja, totalt steinoverskudd er vurdert til ca 400.000 pfm3.
Konkurransegrunnlaget inkludert vedlegg vil bli utlevert via webhotell. Brukernavn og passord fås ved henvendelse på epost til: elin.hermanstad.havik@vegvesen.no
Hovedmengde sprengning i skjæring/tunnel: 1.200.000 pfm3. Hovedvolumet benyttes i linja, totalt steinoverskudd er vurdert til ca 400.000 pfm3.
Se også punkt II.1.5