Prosjektleder i Oslo

Oppdrag formidlet via Anbudstorget

726 Siste år
162 Siste 3 mnd
49 Aktive nå

Uforpliktende pristilbud?

Leverandører fra ditt nærområde svarer deg raskt.
Registrer en gratis forespørsel på 2 minutter.

Gjennomføring av Kundereisen, Saksnr. 2012/110066.

Registrert Dato: Fredag 12. Oktober 2012

Formålet med dette prosjektet er å få reell innsikt i hvordan kundene opplever Innovasjon Norge i dag, på hvilke områder/kontaktpunkter vi kan forbedre oss, samt konkrete forslag til løsninger.
Resultatene fra prosjektet vil være et viktig strategisk bidrag i hvordan Innovasjon Norge kan:
? Styrke oss som kompetansebedrift
? Tilrettelegge mer brukervennlige søknadsprosesser for kunden
? Bli mer effektive i vår behandling av søknadene (kortere
saksbehandlingstid)
? Oppleves relevante og kundeorienterte i forhold til ulike behov
? Sikre at kundene får tilgang til flere tjenester
? Sikre at flere kunder benytter vårt internasjonale nettverk
? Utvikle og tilrettelegge en optimalisert kundereise for våre viktigste
kundesegmenter
Resultatene fra prosjektet vil naturlig få konsekvenser både for organisasjonen og den enkelte medarbeider.
For at vi skal lykkes med å implementere nye eller forbedrede løsninger i etterkant, er en kritisk suksessfaktor at resultatene presenteres på en overbevisende og motiverende måte. De må begeistre våre medarbeidere slik at de forstår viktigheten av å ?levere? på de nye kundereisene.
Oppdraget har en varighet på ca. 28 uker.

AVSLUTTET
Er du interessert i lignende oppdrag?Kontakt oppdragsgivere

Prosjektleder

Behandling

Oslo, Oslo

Avsluttet: Mandag 31. Desember 2012