Combined Shape Group 13 Combined Shape anbudstorget_logo Group 2 Group 6 Path 2 shutterstock_584449174 Shape

Alarm og sikkerhet i Østfold

Formidlede anbud
  • 0
    Siste år
  • 0
    Siste 3 mnd
  • 0
    Aktive nå
Østfold
Avsluttet

Invitasjon til markedsdialog vedrørende kjøp av responssentertjenester

Innledning
Kommunen har som målsetting å øke bruk av mestrings- og trygghetsskapende teknologi for å fremme trygghet, selvstendighet, mestring og aktivitet, og for å utsette behovet for mer omfattende helsehjelp. Anskaffelse av en responssentertjeneste som håndterer varsler og alarmer fra mestrings- og trygghetsskapendeteknologi, etablert som tjenester i kommunen, vil bidra til å nå denne målsettingen.
Anskaffelsen av responssentertjeneste skal bidra til at kommunen:
- Har innbyggere som opplever økt trygghet, mestring og aktivitet
- Effektivt setter innbyggerne i stand til å komme i kontakt med helsetjenesten
- Frigjør tid til brukerkontakt som øker kvaliteten i tjenesten
- Oppnår gevinster i form av spart tid og unngåtte kostnader
- Har en positiv innflytelse på miljø ved å redusere kjøreoppdrag, og dermed senke klimagassutslipp
- Ved hjelp av datainnsamling kan forutse utviklingsmønstre og gjøre sanntidsanalyser, og dermed styrke planlegging, ressursstyring, forebyggende behandling. Dette vil gi bedre tilpassede tjenester til den enkelte tjenestemottaker.
mål for markedsdialogen
Markedsdialogen skal sikre at kommunen foretar de rette valgene når det skal anskaffes responssentertjeneste. Kommune ønsker å bredde bruken av mestrings- og trygghetsskapende teknologi innenfor sine tjenesteområder og anser responssentertjenesten som et viktig premiss for å realisere dette.
Vi ønsker å få belyst følgende aspekter:
- Hvordan ser leverandøren for seg at denne tjenesten optimalt kan leveres til kommunen
- Hvordan har leverandøren levert dette til andre kommuner
- Mulighetene knyttet til dataflyt mellom, kommunens velferdsteknologiske plattform (Tellu), Gerica (kommunene epj) og responssenteret, samt en skisse som viser denne
- Hvordan sikre en mest mulig effektiv informasjonsflyt mellom responssenteret og utførende tjeneste
- Hvordan kan leverandøren sikre at kommunene til enhver tid leverer en sikker og trygg tjeneste
- Kostnader og relevante prismodeller
Praktisk gjennomføring av markedsdialog
Alle tilbydere inviteres til et 1 til 1 møte med Drammen kommune. møtene gjennomføres elektronisk i løpet av 15. 10. 2020.
Det legges opp til dialog i møtene, men alle leverandører oppfordres til å forberede en presentasjon som inneholder:
- Kort presentasjon av egen bedrift
- Relevant referansecase
- Synspunkter på våre mål for dialogen
- Andre viktige momenter
Leverandørene oppfordres til å sende inn sine presentasjoner i etterkant av dialogmøtet.
Drammen kommune vil føre referat fra dialogmøtene, og oversende dette til leverandørene for å overholde krav om likebehandling.
påmelding skal skje via Kommunikasjonsmodulen i Mercell innen 12. 10. 2020 12: 00.
Anbud id:
673295
  • Sted:
    Drammen
  • Registrert:
    Fredag 2. Oktober 2020