Entreprenør, Snekker i Møre og Romsdal
Formidlede anbud
-
0Siste år
-
0Siste 3 mnd
-
0Aktive nå
Møre og Romsdal
Avsluttet
KK - Rammeavtale - Tømrertjenester
Anskaffelsens formål og omfang
Oppdragsgiver skal inngå rammeavtale for levering av tømrertjenester. Leveransen skal dekke Oppdragsgivers sitt behov for slike tjenester til riktig kvalitet, pris og leveringstid i avtaleperiode til kommunale bygg og boliger i Kristiansund kommune. Rammeavtalen skal benyttes for drift og vedlikehold av bygningsmassen i de tilfeller hvor oppdragsgiver ikke har kapasitet til å gjennomføre jobben selv.
Oppdragsgiver skal inngå rammeavtale for levering av tømrertjenester. Leveransen skal dekke kommunene sitt behov for slike varer til riktig kvalitet, pris og leveringstid i avtaleperioden.
Oppdragsgiver forvalter per dags dato. Samlet ca. 140 000 m2 eiendomsmasse bestående av skoler, barnehager, sykehjem, administrasjonsbygg, boligbygg og kommunaltekniske installasjoner. Omfanget er basert på dagens bygningsmasse og vil følge endringer proporsjonalt av bygningsmassen.
Tjenesten skal dekke Oppdragsgiver sitt behov for levering av tømrertjenester til den kommunale bygningsmassen som består av:
--Skoler
--Barnehager
--Sykehjem
--Administrasjonsbygg
--Kommunale boliger
--Kulturbygg
--Idrettsbygg
--Andre bygg/installasjoner
--
på bakgrunn av erfaringstall vil årlig kjøp være på 4 000 000, - nok.
Oppgitte verdier er ikke bindende for oppdragsgiver, men er oppgitt for å antyde anbudets omfang.
Leveringssteder i kommunen
Kommunen har ca. 150 bestillingspunkter. Mange av disse er lokalisert på samme adresse.
Antall bestillingspunkter oppgitt er et estimat. Det vil bli utarbeidet en oversikt over brukerenhetene og tilhørende leveringsadresser etter kontraktsinngåelse.
Viktig informasjon
Oppdragsgiver har til hensikt å inngå kontrakt med 2 leverandører. Oppdragsgiver vil etter inngåelse av rammeavtalen først forespørre den leverandøren som blir innstilt som nr. 1 om han har mulighet til å ta oppdraget innenfor de oppgitte rammer, om ikke, så forespørres leverandør nr. 2.
Oppdragsgiver kan også velge å benytte minikonkurranse for valg av leverandør. Tildelingskriterier i minikonkurransen vil være tilbudt pris.
Oppdragsgiver skal inngå rammeavtale for levering av tømrertjenester. Leveransen skal dekke Oppdragsgivers sitt behov for slike tjenester til riktig kvalitet, pris og leveringstid i avtaleperiode til kommunale bygg og boliger i Kristiansund kommune. Rammeavtalen skal benyttes for drift og vedlikehold av bygningsmassen i de tilfeller hvor oppdragsgiver ikke har kapasitet til å gjennomføre jobben selv.
Oppdragsgiver skal inngå rammeavtale for levering av tømrertjenester. Leveransen skal dekke kommunene sitt behov for slike varer til riktig kvalitet, pris og leveringstid i avtaleperioden.
Oppdragsgiver forvalter per dags dato. Samlet ca. 140 000 m2 eiendomsmasse bestående av skoler, barnehager, sykehjem, administrasjonsbygg, boligbygg og kommunaltekniske installasjoner. Omfanget er basert på dagens bygningsmasse og vil følge endringer proporsjonalt av bygningsmassen.
Tjenesten skal dekke Oppdragsgiver sitt behov for levering av tømrertjenester til den kommunale bygningsmassen som består av:
--Skoler
--Barnehager
--Sykehjem
--Administrasjonsbygg
--Kommunale boliger
--Kulturbygg
--Idrettsbygg
--Andre bygg/installasjoner
--
på bakgrunn av erfaringstall vil årlig kjøp være på 4 000 000, - nok.
Oppgitte verdier er ikke bindende for oppdragsgiver, men er oppgitt for å antyde anbudets omfang.
Leveringssteder i kommunen
Kommunen har ca. 150 bestillingspunkter. Mange av disse er lokalisert på samme adresse.
Antall bestillingspunkter oppgitt er et estimat. Det vil bli utarbeidet en oversikt over brukerenhetene og tilhørende leveringsadresser etter kontraktsinngåelse.
Viktig informasjon
Oppdragsgiver har til hensikt å inngå kontrakt med 2 leverandører. Oppdragsgiver vil etter inngåelse av rammeavtalen først forespørre den leverandøren som blir innstilt som nr. 1 om han har mulighet til å ta oppdraget innenfor de oppgitte rammer, om ikke, så forespørres leverandør nr. 2.
Oppdragsgiver kan også velge å benytte minikonkurranse for valg av leverandør. Tildelingskriterier i minikonkurransen vil være tilbudt pris.
Anbud id:
499600
-
Sted:Kristiansund
-
Registrert:Tirsdag 5. Desember 2017
Er du interessert i dette oppdraget?
Lignende oppdrag i Møre og Romsdal
4 anbud
-
To dører til skyvedør/må kappes/ feste i skråtakKappe to skyvedører, må freses nye spor til festet oppe på dørene. Lage et enkelt skap i kroken før skyvedørene skal festes.
-
Kristiansund
-
Mandag 15. April 2024
-
-
Oppussing av to leiligheter i KristiansundEn leilighet på 29 m2 og en på 39 m2. Trenger to dyktige & hardtarbeidende, raske arbeidere med Tek 17-kunnskap, dokumentert merittliste med bad, kjøkken og innendørs arbeid, og gode referanser (b...
-
Kristiansund
-
Mandag 18. Mars 2024
-