Combined Shape Group 13 Combined Shape anbudstorget_logo Group 2 Group 6 Path 2 shutterstock_584449174 Shape

Kvantitativ analyse - merkevare i Østfold

Formidlede anbud
  • 0
    Siste år
  • 0
    Siste 3 mnd
  • 0
    Aktive nå
Østfold
Avsluttet

Kvantitativ analyse - merkevare

Vi har behov for hjelp til å gjennomføre en kvantitativ analyse for følgende:
1) Uhjulpet kjennskap til nmbu (samt utvalgte konkurrenter i sektoren)
2) Hjulpet kjennskap til nmbu (samt utvalgte konkurrenter i sektoren)
3) Identifisere styrken og viktigheten av de ulike driverne og assosiasjonene knyttet til merkevaren nmbu (samt for
utvalgte konkurrenter i sektoren)
Oppdragsgiver
Norges miljø- og biovitenskapelige universitet nmbu har et særlig ansvar for å utføre forskning og utdanning som sikrer livsgrunnlaget for fremtidige generasjoner. Vi leverer kunnskap for livet, og bærekraft er forankret i alt vi gjør. nmbu har 1700 ansatte og 5200 studenter og er organisert i sju fakulteter. nmbu har i dag campus på Ås og i Oslo, og samlokaliseres på Ås fra høsten 2020. nmbu har også et forskingssenter i Sandnes.
i tråd med NMBUs etiske retningslinjer stiller universitetet krav til at FNs menneskerettigheter og ILOs kjernekonvensjoner er oppfylt i hele verdikjeden som berøres av en anskaffelse. nmbu legger vekt på å ha et bærekraftsperspektiv - også i innkjøpsprosesser, og er medlem av Etisk Handel Norge.
nærmere opplysninger om oss finner du på NMBUs hjemmesider
Anskaffelsens formål og omfang
Kommunikasjonsavdelingen ved nmbu har i 2020 gjennomført en merkestrategiprosess. i kjølvannet av den ønsker vi å gjennomføre årlige målinger av kjennskap og på hvor sterkt vi scorer på de viktige driverne og assosiasjonene knyttet til merkevaren nmbu, Norges Miljø og Biovitenskapelige Universitet.
Vi har behov for hjelp til å gjennomføre en kvantitativ analyse for følgende:
Uhjulpet kjennskap til nmbu (samt utvalgte konkurrenter i sektoren)
Hjulpet kjennskap til nmbu (samt utvalgte konkurrenter i sektoren)
Identifisere styrken og viktigheten av de ulike driverne og assosiasjonene knyttet til merkevaren nmbu (samt for utvalgte konkurrenter i sektoren)
målgruppen er potensielle studenter i aldersgruppen 17 – 28 år.
Det er viktig at vi får signifikante svar slik at antall respondenter må være stort nok.
Det er ønskelig at undersøkelsen gjennomføres i mars, mens studentene fortsatt er i en valgsituasjon, samtidig som de har satt seg inn i valgmulighetene i sektoren.
Oppdraget skal leveres som en samlet rapport.
Budsjettet for oppdraget ligger i størrelsesorden kr. 120. 000 – 150. 000 pr. år.
Over en fire-års periode (2 år +1+1 år) innebærer dette oppdrag for ca 600. 000 for dette konkrete oppdraget.
Vi ønsker at rammeavtalen også skal kunne romme andre typer undersøkelser dersom det dukker opp andre behov underveis i perioden. Vi vil derfor anta at den totale rammeavtalen over fire år vil ligge på mellom 600. 000 og opp til 1, 2 mill.
Fullstendig beskrivelse av leveransen følger av kravspesifikasjon (Vedlegg a).
Kontrakt
Anskaffelsen vil bli regulert av følgende avtaler:
ssa-r, Generell avtaletekst for rammeavtaler m/bilag
Kontrakter vil bli ferdigstilt i samarbeid med vinner av konkurransen, basert på konkurransegrunnlag og tilbud.
Kontraktens varighet og oppsigelse
For oppdraget skal det inngås rammeavtale med en leverandør. Rammeavtalens varighet vil være 2 år. Oppdragsgiver skal ha opsjon på forlengelse av rammeavtalen i ytterligere 2 år/1+1, til sammen maksimalt 4 år.
Forlengelse av kontraktsperioden skjer automatisk innenfor maksimal varighet, med mindre annet er skriftlig varslet. Begge parter kan si opp rammeavtalen med seks måneders skriftlig varsel, dersom det foreligger saklig grunn. Oppsigelsen påvirker ikke allerede tildelte kontrakter (avrop).
Deltilbud
Det er ikke adgang til å gi tilbud på deler av oppdraget, da dette ikke er hensiktsmessig.
Anbud id:
702646
  • Sted:
    Ås
  • Registrert:
    Søndag 28. Februar 2021

Lignende oppdrag i Østfold

6 anbud