IT/Web og Support, Regnskap i Oslo
Formidlede anbud
-
0Siste år
-
0Siste 3 mnd
-
0Aktive nå
Oslo
Avsluttet
Nytt konsernfelles økonomisystem
De overordnede målene med anskaffelse og implementering av nytt økonomisystem er:
• Ny teknologi i form av en løsning med en moderne skyarkitektur.
• En leveransemodell der programvaren blir levert som en abonnementstjeneste (SaaS), fremfor kjøp av programvare.
• Støtte fra moderne system til å standardisere økonomiprosessene i konsernet, inkl. Bruk av felles økonomisystemer.
• Fleksibel og skalerbar løsning som raskt kan tilpasses organisasjonens krav til omstilling og endring.
• løsning som skal gi lavere total eierkostnad (tco) enn dagens løsninger totalt sett.
• Hensiktsmessig integrasjon med øvrige it-applikasjoner, da Vygruppen as i dag har en omfattende og kompleks systemportefølje.
Med denne avtalen ønsker Vygruppen as å anskaffe en løsning som løser Vygruppen as sine behov og krav til økonomisystemet (heretter «løsning»), prosesser og integrasjoner. Omfanget av løsningen skal være et nytt økonomisystem med følgende fokus presentert nedenfor.
Prosesser:
• Inngående fakturabehandling fra mottak av faktura til utbetaling og avstemming, inkl. Vedlikehold av leverandørregister (opsjon)
• Utgående fakturabehandling fra opprettelse av fakturagrunnlag til bokføring av innbetaling, inkl. Vedlikehold av kunderegister
• Bokføring av anleggsmidler fra opprettelse til avhending eller salg
• Generell bokføring og periodeavslutning
• Rapportering
• Økonomimodell og grunndata
• Integrasjoner til omkringliggende systemer
En nærmere beskrivelse av anskaffelsen finnes konkurransegrunnlaget, samt ssa-v og ssa-t.
• Ny teknologi i form av en løsning med en moderne skyarkitektur.
• En leveransemodell der programvaren blir levert som en abonnementstjeneste (SaaS), fremfor kjøp av programvare.
• Støtte fra moderne system til å standardisere økonomiprosessene i konsernet, inkl. Bruk av felles økonomisystemer.
• Fleksibel og skalerbar løsning som raskt kan tilpasses organisasjonens krav til omstilling og endring.
• løsning som skal gi lavere total eierkostnad (tco) enn dagens løsninger totalt sett.
• Hensiktsmessig integrasjon med øvrige it-applikasjoner, da Vygruppen as i dag har en omfattende og kompleks systemportefølje.
Med denne avtalen ønsker Vygruppen as å anskaffe en løsning som løser Vygruppen as sine behov og krav til økonomisystemet (heretter «løsning»), prosesser og integrasjoner. Omfanget av løsningen skal være et nytt økonomisystem med følgende fokus presentert nedenfor.
Prosesser:
• Inngående fakturabehandling fra mottak av faktura til utbetaling og avstemming, inkl. Vedlikehold av leverandørregister (opsjon)
• Utgående fakturabehandling fra opprettelse av fakturagrunnlag til bokføring av innbetaling, inkl. Vedlikehold av kunderegister
• Bokføring av anleggsmidler fra opprettelse til avhending eller salg
• Generell bokføring og periodeavslutning
• Rapportering
• Økonomimodell og grunndata
• Integrasjoner til omkringliggende systemer
En nærmere beskrivelse av anskaffelsen finnes konkurransegrunnlaget, samt ssa-v og ssa-t.
Anbud id:
583516
-
Sted:Hele Norge
-
Registrert:Lørdag 11. Mai 2019
Er du interessert i dette oppdraget?
Lignende oppdrag i Oslo
6 anbud
-
Trenger regnskap for bedriftenHei, Vi er ett bedrift uten regnskap. Trenger regnskap
-
Oslo
-
Lørdag 13. April 2024
-
-
Regnskap i tripletexHei, Trenger regnskapsfører it trripletex, avslutting av årsregnskapet, (innlevering via tripletex og bokføring fom april.
-
Sandnes
-
Mandag 8. April 2024
-
-
-
Flytte websideØnsker hjelp til å flytte webside, har filene på Dropbox. De skal installeres på fastname web hotell
-
Oslo
-
Tirsdag 2. April 2024
-
-
Integrere Chat Gpt og Whisperer APIVi holder på å designe earbuds med direkte internett tilkobling. målet er at man skal kunne snakke med en ai assistent og få utført oppgaver man tidligere brukte apper til. Tale skal gå fra earbuds vi...
-
Trondheim
-
Mandag 1. April 2024
-