Oppdrag formidlet via Anbudstorget
Registrert Dato: Tirsdag 22. September 2009
Prekvalifisering - konkurranse med forhandlinger.
Hensikten med anskaffelsen er å oppgradere telefonsentral, Alcatel-Lucent OmniPCX Enterprise, til siste gjeldende release samt gjøre løsningen mer redundant ved å innføre duplisert løsning.
Callsenter, Alcatel-Lucent OmniTouch Contact Center Premium Edition, skal oppgraderes og utvides for å kunne utnytte ny funksjonalitet blant annet med trådløse telefoner. Oppdragsgiver har i dag callback løsning utviklet og levert av Intelecom. Denne skal utvides med ny funksjonalitet eventuelt erstattes med ny løsning. All eksisterende funksjonalitet i telefonsystemet (telefonsentral, callsenter og Netwise støttesystem) som oppdragsgiver har i dag skal opprettholdes.
Oppdragsgiver skal også inngå en service- og vedlikeholdsavtale som dekker telefonsystemet. Rammeavtale for kjøp av utstyr, for eksempel telefoner skal inngås.
I tillegg ønsker oppdragsgiver opsjon på oppgradering av Netwise støttesystem, samt en opsjon på besøksregistreringssystem og service- og vedlikeholdsavtale knyttet til sistnevnte.