Arkitekt, Bedriftsrådgivning, IT/Web og Support i Oslo
Formidlede anbud
-
0Siste år
-
0Siste 3 mnd
-
0Aktive nå
Oslo
Avsluttet
P 03-21 Prekvalifisering: Fremtidens kontortjeneste for bedre pasientflyt - Vestre Viken Drammen
Prosjektet
Prosjektet «Fremtidens kontortjeneste for bedre pasientflyt» skal sørge for å ha rett person på rett sted, og se til at vi har den rette kompetansen i kontortjenesten for fremtiden.
Nye digitale løsninger er allerede innført og flere er på vei inn. Dette øker den digitale samhandlingen med pasientene og vil endre måten vi jobber på. Den fysiske flyttingen til et nytt sykehus gir oss et gyllent mulighetsrom til å arbeide frem et fundament for en helt ny kontortjeneste. Vi ønsker en revolusjon innen kontortjenestefaget i spesialisthelsetjenesten og vil gjennom dette prosjektet søke etter svar på hvilken organisering, kompetanse og plassering som er mest hensiktsmessig for fremtidens kontortjeneste i spesialisthelsetjenesten.
mål for anskaffelsen
Gjennom denne anskaffelsen ønsker vi å få inn riktig kompetanse for å få gjennomført et godt StimuLab-prosjekt. Alle StimuLab- prosjekter skal følge den triple diamanten og leverandøren må tilby kompetanse på gjennomføring av alle diamantene, selv om vi ved oppstart av prosjektet ikke vet hva leveransen er. Diagnosefasen vil avdekke hva leveransen vil være og hvor langt man kommer i implementering.
Siden prosjektet er en del av StimuLab, skal det ha en åpen og eksperimenterende tilnærming og det er derfor ikke gitt på forhånd hva den konkrete leveransen i hvert prosjekt vil være. Men prosjektene skal resultere i en forankret og forpliktet løsning som enten er implementert eller skal implementeres, eller en plattform for videreutvikling. Dette vil avhenge av prosjektets kompleksitet og størrelse og avdekkes nærmere i diagnosefasen.
Roller og ansvar
Oppdragsgiver er Vestre Viken hf Drammen
Digdir gjennomfører denne anskaffelsen på vegne av oppdragsgiver, som del av StimuLab.
Budsjett: kr 3. 100. 000, - + opsjon på inntil kr 3. 100. 000, -. #URL0#.
Avtalens varighet: Kontrakten skal vare 1 år med mulighet for forlengelse inntil 1 + 1 år.
Prosjektet «Fremtidens kontortjeneste for bedre pasientflyt» skal sørge for å ha rett person på rett sted, og se til at vi har den rette kompetansen i kontortjenesten for fremtiden.
Nye digitale løsninger er allerede innført og flere er på vei inn. Dette øker den digitale samhandlingen med pasientene og vil endre måten vi jobber på. Den fysiske flyttingen til et nytt sykehus gir oss et gyllent mulighetsrom til å arbeide frem et fundament for en helt ny kontortjeneste. Vi ønsker en revolusjon innen kontortjenestefaget i spesialisthelsetjenesten og vil gjennom dette prosjektet søke etter svar på hvilken organisering, kompetanse og plassering som er mest hensiktsmessig for fremtidens kontortjeneste i spesialisthelsetjenesten.
mål for anskaffelsen
Gjennom denne anskaffelsen ønsker vi å få inn riktig kompetanse for å få gjennomført et godt StimuLab-prosjekt. Alle StimuLab- prosjekter skal følge den triple diamanten og leverandøren må tilby kompetanse på gjennomføring av alle diamantene, selv om vi ved oppstart av prosjektet ikke vet hva leveransen er. Diagnosefasen vil avdekke hva leveransen vil være og hvor langt man kommer i implementering.
Siden prosjektet er en del av StimuLab, skal det ha en åpen og eksperimenterende tilnærming og det er derfor ikke gitt på forhånd hva den konkrete leveransen i hvert prosjekt vil være. Men prosjektene skal resultere i en forankret og forpliktet løsning som enten er implementert eller skal implementeres, eller en plattform for videreutvikling. Dette vil avhenge av prosjektets kompleksitet og størrelse og avdekkes nærmere i diagnosefasen.
Roller og ansvar
Oppdragsgiver er Vestre Viken hf Drammen
Digdir gjennomfører denne anskaffelsen på vegne av oppdragsgiver, som del av StimuLab.
Budsjett: kr 3. 100. 000, - + opsjon på inntil kr 3. 100. 000, -. #URL0#.
Avtalens varighet: Kontrakten skal vare 1 år med mulighet for forlengelse inntil 1 + 1 år.
Anbud id:
742351
-
Sted:Hele Norge
-
Registrert:Mandag 2. August 2021
Er du interessert i dette oppdraget?
Lignende oppdrag i Oslo
6 anbud
-
Trenger en enkel hjemmeside + hosting/driftØnsker følgende: -Mobilvennlig hjemmeside designet etter prinsippene for universell utforming, gjerne en "one pager" (se eksempel her #URL0#) - 1 e-postadresse (har domene) - Hosting og drift som si...
-
Drammen
-
Fredag 19. April 2024
-
-
Søknad om IG og ferdigattestTrenger ansvarlig søker med ansvars rett innen arkitektur, bygg, elektro og rør. Altså kun formelt. Gjelder bygg/Bra under terrasse samt riving av et par mindre ting utvendig. Tiltaket har rammetill...
-
Oslo
-
Torsdag 18. April 2024
-
-
Rehabilitere/fornye bad i løpet av mai/juniBad ca 9 kvm fra 2015 - tilstandsgrad er god i følge takstmann - fullstendig flislagt i dag, med dusjnisje -kun et sluk på bad. Jeg ønsker å få inn badekar, beholde dusj - evt. Rive nisjen sette inn...
-
Stavanger
-
Onsdag 17. April 2024
-
-
Utvendig trapp, nytt gjerde, ny finish støttemur og legge steinhellerVi behøver hjelp til følgende: - Bygge trapp ned fra terrassen til hagen (ref godkjente bilder av Plan & Bygg) - Fjerne gjerdet som går rundt huset og bygge et nytt lignende gjerde - Bygge søppelskur...
-
Oslo
-
Tirsdag 16. April 2024
-
-
Ansvarlig prosjekterende av konstruksjonJeg ser etter en bygningsingeniør som kan ta på seg prosjekteringen av konstruksjonen av prosjektet mitt. Dersom du er interessert i denne type oppdrag, vennligst ta kontakt så snart som mulig.
-
Nes
-
Søndag 14. April 2024
-
-
Tilbud på hva en prosjektering og installering av et et sprinkleranlegg i en eldre leilighet.Det er søkt om en bruksendring av loft. i denne forbindelse er en foreslått løsningen fra et prosjekteringsfirma. At vi kan søke kommunen om å installere et sprinkleranlegg.
-
Kristiansand
-
Fredag 12. April 2024
-