Vaktmester i Akershus

Oppdrag formidlet via Anbudstorget

109 Siste år
40 Siste 3 mnd
15 Aktive nå

Uforpliktende pristilbud?

Leverandører fra ditt nærområde svarer deg raskt.
Registrer en gratis forespørsel på 2 minutter.

P-50466 serviceoppfølging

Registrert Dato: Mandag 22. Juni 2009

Terminalen ved Oslo lufthavn (OSL) har snart nådd sin fulle kapasitetsutnyttelse hva gjelder passasjerer og varelogistikk. Det planlegges en ny terminal 2 (T2), hvilket vil øke lufthavnens kapasitet betraktelig. I påvente av dette ønsker OSL å inngå en tjenestekontrakt over en periode på to år. Tjenesteoppdraget vil blant annet bestå av oppfølging av ulike aktører i Terminalen i forhold til renhold, ryddighet og logistikk. All oppfølging skal rapporteres til OSL. Tjenesteyter skal dessuten yte diverse servicetjenester og påse at det er ryddig i fellesarealene i Terminalen.
OSL ønsker en objektiv og uavhengig oppfølgning. For å sikre dette vil leverandører, herunder datterselskaper, som utfører arbeid/virksomhet i Terminalen være inhabile til å søke om deltakelse i denne konkurransen. Dette gjelder imidlertid kun leverandører av tjenester som; renhold, tralletjeneste, drift og vedlikehold av bygg, servering- og forretningsdrift i Terminalen. Den leverandør som tildeles nærværende kontrakt vil være inhabil til å søke om deltakelse tilknyttet fremtidige tilsvarende arbeidsoppgaver i Terminalen.
Lufthavnen har døgnkontinuerlig drift, 365 dager i året. Behovet for tjenesten vil hovedsakelig være i perioder mellom klokken 05.00 og 23.00, men vil variere etter behov.
Tjenesteoppdraget utgjør anslagsvis 125 timer i uken. Arbeidsoppgaver, tidsrom og timeantall er kun estimert, og OSL forbeholder seg retten til å foreta endringer.



Merk: For å melde din interesse i denne kunngjøringen og motta tilleggsinformasjon vennligst besøk Doffin nettsiden *** Linken er fjernet ***

AVSLUTTET
Er du interessert i lignende oppdrag?Kontakt oppdragsgivere