Oppdrag formidlet via Anbudstorget
Registrert Dato: Mandag 04. Februar 2013
Innovasjon Norge skal inngå rammeavtaler for kjøp av kontorinnredninger mv. Produktene er videre beskrevet i kravspesifikasjon og prisskjema. Vi vektlegger norskprodusert med norsk design.
Formålet med konkurransen er å inngå maksimalt 3 parallelle rammeavtaler for å dekke behovet for kostnadseffektive anskaffelser.
Vi gjør oppmerksom på at det i skjema ?Kravspesifikasjon? ikke er tatt med resepsjonsløsninger og sittegrupper, da dette i stor grad vil variere fra sted til sted. Det ble i 2012 kjøp kontormøbler for ca kr 3 000 000,-.
Avtalene skal forenkle innkjøpsprosessen og redusere transaksjonskostnadene for Innovasjon Norge samtidig som de sikrer kvaliteten på produktene og gode leveringsbetingelser i samsvar med brukernes behov og forventninger.
Kontorinnredningen skal brukes i Innovasjon Norge kontorer i Norge og utlandet.
Avrop på avtalen skal skje etter behov.
Fullstendig beskrivelse av leveransen følger av bilag 1.
IN ønsker å inngå en avtale for 2 år, med opsjon for oppdragsgiver til å forlenge avtalen med 1 + 1 år på samme vilkår, totalt maksimum 4 år.
Forbruk 2012 ca 3 mill NOK
Kontorer, Kontorinnredninger, Kravspesifikasjon, Rammeavtaler
Kirkenes, Finnmark
Avsluttet: Fredag 05. April 2013