Møbelsnekker i Finnmark

Oppdrag formidlet via Anbudstorget

23 Siste år
6 Siste 3 mnd
2 Aktive nå

Uforpliktende pristilbud?

Leverandører fra ditt nærområde svarer deg raskt.
Registrer en gratis forespørsel på 2 minutter.

Rammeavale kontormøbler

Registrert Dato: Mandag 04. Februar 2013

Innovasjon Norge skal inngå rammeavtaler for kjøp av kontorinnredninger mv. Produktene er videre beskrevet i kravspesifikasjon og prisskjema. Vi vektlegger norskprodusert med norsk design.
Formålet med konkurransen er å inngå maksimalt 3 parallelle rammeavtaler for å dekke behovet for kostnadseffektive anskaffelser.
Vi gjør oppmerksom på at det i skjema ?Kravspesifikasjon? ikke er tatt med resepsjonsløsninger og sittegrupper, da dette i stor grad vil variere fra sted til sted. Det ble i 2012 kjøp kontormøbler for ca kr 3 000 000,-.
Avtalene skal forenkle innkjøpsprosessen og redusere transaksjonskostnadene for Innovasjon Norge samtidig som de sikrer kvaliteten på produktene og gode leveringsbetingelser i samsvar med brukernes behov og forventninger.
Kontorinnredningen skal brukes i Innovasjon Norge kontorer i Norge og utlandet.
Avrop på avtalen skal skje etter behov.
Fullstendig beskrivelse av leveransen følger av bilag 1.
IN ønsker å inngå en avtale for 2 år, med opsjon for oppdragsgiver til å forlenge avtalen med 1 + 1 år på samme vilkår, totalt maksimum 4 år.
Forbruk 2012 ca 3 mill NOK

AVSLUTTET
Er du interessert i lignende oppdrag?Kontakt oppdragsgivere

Møbelsnekker

Kontorer, Kontorinnredninger, Kravspesifikasjon, Rammeavtaler

Kirkenes, Finnmark

Avsluttet: Fredag 05. April 2013