Catering i Buskerud

Oppdrag formidlet via Anbudstorget

23 Siste år
5 Siste 3 mnd
2 Aktive nå

Uforpliktende pristilbud?

Leverandører fra ditt nærområde svarer deg raskt.
Registrer en gratis forespørsel på 2 minutter.

Rammeavtale for kaffeautomater og vanndispensere

Registrert Dato: Fredag 23. November 2012

Ringerike kommune ønsker å inngå en rammeavtale med en(1) leverandør for levering av vann-automater og automater for varm drikke (minimum kaffe og varmt vann).
Kommunen ønsker å finne den mest ressursmessige løsninger og er åpen for tilbud som innebærer leie av produkter og kjøp av produkter. Leverandørene har selv ansvar for å tilby et fornuftig produktutvalg, en god løsning for bestillinger, levering og oppfølging/service, samt en enkel og god pris-kalkyle. 
Prisingen kan bestå av en eller flere av følgende elementer:
Engangskostnad relatert til anskaffelse
Månedlige/årlige faste vederlag
Vederlag for utført vedlikehold/installasjon/service
Det skal klart fremgå av tilbud hva som er inkludert i hvilke priser. Det er ikke tillatt å oppgi prising som ikke kan la seg utregne på forhånd (eksempelvis timepriser for installasjon eller service, kjøregodtgjørelser, gebyrer som ikke er oppgitt som del av prisen). Dersom det pålegger varierende rentekostnader, skal det oppgis hva som ligger til grunn for variasjonen og når endringer kan finne sted.
Alle priser skal være inklusiv montering og installasjon. Med unntak av vannbeholdere, kan priser for service og påfylling av forbruksvarer prises separat
Tilbudte produkter skal bestå av følgende:
3 utvalgte kaffeautomater, der leverandør velger 3 modeller hun mener er passende for kommunen, som faller i følgende kategorier: Anbefalt hovedvalg (vekt: 25), Enkel/billig variant (vekt:10), eksklusiv/dyr variant (vekt: 5).
2 Utvalgte drikke automater (en for kobling til lokal vannforsyning og en for vann-beholdere)
10-15 øvrige produkter som komplementerer tilbudte produkter (disse vurderes og scores skjønnsmessig samlet, der det blant annet tas hensyn til om utvalget er relevant)
For produkter skal priser fylles direkte inn under hvert produkt (kjøpspris, 3Xårsleie eller 36X mnd leie). Årsleie og mnd leie skal være komplett, inklusiv eventuelle gebyrer eller lignende.
Oppdragsgiver vil høyt premiere følgende forhold i evalueringen:
Mulighet til å forholde seg til bare en leverandør (i stedet for en for service og en for levering/leie av utstyr)
Enkel og forutberegnelig prising av produkt og tjenester
Fornuftige produkter som treffer en kommunes behov og gir en rimelig grad av valgfrihet
Referanser fra andre som bruker tilbudte produkter og/eller samme leverandør
Det gjøres oppmerksom på at kommunen kan bruke egen erfaring med leverandører og/eller produkter som referanse i stedet for eller i tillegg til leverandørenes oppgitte referanser.
Tilbud MÅ leveres gjennom Mercell portalen og enhver levering av tilbud gjennom e-post, personlig oppmøte eller postgang, kan medføre at leverandøren blir avvist fra konkurransen med mindre helt spesielle grunner foreligger (eks at portalen er nede etc). Beregn god tid til tilbudsinnlevering!
For denne anbudsprosessen benytter oppdragsgiver Mercell Sourcing Service. For å melde din interesse på dette anbudet samt få tilgang til dokumenter, skal du klikke på lenken nedenfor eller kopiere og lime inn lenken i din nettleser. *** Linken er fjernet *** Følg deretter instruksjoner på nettsiden.

AVSLUTTET
Er du interessert i lignende oppdrag?Kontakt oppdragsgivere