Møbelsnekker i Rogaland

Oppdrag formidlet via Anbudstorget

126 Siste år
39 Siste 3 mnd
13 Aktive nå

Uforpliktende pristilbud?

Leverandører fra ditt nærområde svarer deg raskt.
Registrer en gratis forespørsel på 2 minutter.

Rammeavtale for kjøp av kontormøbler til ptils lokaler

Registrert Dato: Torsdag 02. September 2010

Formål:
Petroleumstilsynet (Ptil) skal i februar 2011 overta nye lokaler og i juli 2012 renoverte lokaler på Ullandhaug i Stavanger. Adressen vil som tidligere være Professor Olav Hanssens vei 10. Bygget vil inneholde kontorplasser til over 160 medarbeidere. Det skal i den forbindelse anskaffes møbler til kontor, møterom, arbeidsrom og fellesarealer. I tillegg ønskes opsjon på møblering av Ptils resepsjonsområde/ foaje, ledelsens representasjonsrom og AV-rom.
Møbler til bibliotek vil inngå i denne anskaffelsen. Reoler til biblioteket vil derimot bli en egen anskaffelse.
Vi vil ha behov for to hovedleveranser i forbindelse med overtakelsen av lokalene. Det vil også være behov for ytterligere suppleringskjøp i avtaleperioden.
Hensikten med konkurransen er å inngå en rammeavtale med en leverandør for levering av møbler. Oppdraget omfatter levering, montering og plassering av møbler på angitt sted.
Omfang:
Omfanget på hovedleveransene følger av konkurransegrunnlaget med vedlegg. Ptil forbeholder seg rett til å redusere innkjøpet avhengig av budsjettsituasjonen og departementets bevilgninger. Minimums kontraktsverdi vil likevel være ca. NOK 5 mill. eks. mva.
Omfanget på suppleringskjøp i avtaleperioden er noe usikkert og vil også avhengig av graden av gjenbruk av eksisterende møbler.
Bibliotekmøblene, med unntak av reolene, inngår som en del av denne anskaffelsen.
Møbler til beredskapssentralen inngår ikke i denne anskaffelsen.
Mer informasjon om anskaffelsens formål og omfang er tatt inn i vedlegg 1 til konkurransegrunnlaget, Beskrivelse av oppdraget/ Behovs- og kravspesifikasjon.
Opsjon:
Ptils foaje som ligger innenfor felles resepsjonsområde for bygget, er ikke ferdig prosjektert. Prosjekteringen vil starte ved overtakelse av nybygget. Vi ønsker derfor opsjon på levering av møbler til dette området. Disse møblene vil inngå i leveransen, forutsatt leverandøren kan tilby en løsning som tilfredsstiller våre krav og behov og til konkurransedyktige priser.
Det samme gjelder for ledelsens representasjonsrom og områderom 1. etg. eksisterende bygg som heller ikke er ferdig prosjektert.
For ytterligere informasjon vises til konkurransegrunnlaget.

AVSLUTTET
Er du interessert i lignende oppdrag?Kontakt oppdragsgivere

Møbelsnekker

Anskaffelse, Bygg, Heller, Kontor, Kravspesifikasjon, Leverandør, Montering, Priser, Rammeavtale, Reoler

Stavanger, Rogaland

Avsluttet: Onsdag 13. Oktober 2010