Arkitekt, Bedriftsrådgivning i Oslo
Formidlede anbud
-
0Siste år
-
0Siste 3 mnd
-
0Aktive nå
Oslo
Avsluttet
Rammeavtale for presentasjonstrening, medietrening og medierådgiving
Presentasjonstrening – våre behov
våre medarbeidere er ofte ute på konferanser og samlinger for å holde faglige innlegg og innlegg om prosjekter vi jobber med. Her treffer vi flere av målgruppene våre direkte, og kvaliteten på innleggene har mye å si for om vi når ut med budskapene våre og for direktoratets omdømme.
våre medarbeidere har behov for rådgiving og trening knyttet til både det å lage og holde gode presentasjoner. Vi ønsker en leverandør som kan tilby et grunnleggende kurs, men også skreddersy opplegg ved spesielle anledninger.
Medietrening – våre behov
Det er kommunikasjonsstaben i direktoratet som er ansvarlig direktoratets arbeid med og håndtering av media. Vi håndterer årlig rundt 700 henvendelser fra pressen og har som mål være et åpent direktorat som gir god service.
våre pressekontakter jobber tett med fagavdelingene for å finne gode og tydelig svar på spørsmål. Utdanningsdirektoratet er mest brukt som ekspertkilde og faktaleverandør, men vi håndterer også større og vanskelige saker. Hvis det er aktuelt med et intervju, gjennomføres disse som regel av fagpersoner og ledere.
For oss handler medietrening først og fremst om å gjøre ledere og medarbeidere trygge i møtet med pressen. Det er flere som synes dette er skummelt, og det kan føre til at de ikke får fram viktig informasjon og viktige poeng.
Vi ønsker en leverandør som kan tilby grunnleggende kurs i medietrening. i tillegg har vi behov for ad-hoc treninger og skreddersydde kurs til noen av våre ledere. Vi forventer at opplegget tar utgangspunkt i dagens mangfoldige kanalbilde – ikke kun tv.
Medierådgiving – våre behov
våre pressekontakter bruker mye tid på reaktiv pressehåndtering. Det skal vi fortsette med. Vi har imidlertid et stort potensial for å drive mer med proaktivt mediearbeid, både med tanke på innsalg og utspill. Utdanningsdirektoratet produserer mye statistikk og er oppdragsgiver for mye forskning om barnehage og skole. Vi ønsker en leverandør som vil jobbe sammen med oss, gi råd og tenke høyt om muligheter og ideer for å drive et mer strategisk og proaktivt mediearbeid, både generelt og knyttet til konkret innhold.
våre medarbeidere er ofte ute på konferanser og samlinger for å holde faglige innlegg og innlegg om prosjekter vi jobber med. Her treffer vi flere av målgruppene våre direkte, og kvaliteten på innleggene har mye å si for om vi når ut med budskapene våre og for direktoratets omdømme.
våre medarbeidere har behov for rådgiving og trening knyttet til både det å lage og holde gode presentasjoner. Vi ønsker en leverandør som kan tilby et grunnleggende kurs, men også skreddersy opplegg ved spesielle anledninger.
Medietrening – våre behov
Det er kommunikasjonsstaben i direktoratet som er ansvarlig direktoratets arbeid med og håndtering av media. Vi håndterer årlig rundt 700 henvendelser fra pressen og har som mål være et åpent direktorat som gir god service.
våre pressekontakter jobber tett med fagavdelingene for å finne gode og tydelig svar på spørsmål. Utdanningsdirektoratet er mest brukt som ekspertkilde og faktaleverandør, men vi håndterer også større og vanskelige saker. Hvis det er aktuelt med et intervju, gjennomføres disse som regel av fagpersoner og ledere.
For oss handler medietrening først og fremst om å gjøre ledere og medarbeidere trygge i møtet med pressen. Det er flere som synes dette er skummelt, og det kan føre til at de ikke får fram viktig informasjon og viktige poeng.
Vi ønsker en leverandør som kan tilby grunnleggende kurs i medietrening. i tillegg har vi behov for ad-hoc treninger og skreddersydde kurs til noen av våre ledere. Vi forventer at opplegget tar utgangspunkt i dagens mangfoldige kanalbilde – ikke kun tv.
Medierådgiving – våre behov
våre pressekontakter bruker mye tid på reaktiv pressehåndtering. Det skal vi fortsette med. Vi har imidlertid et stort potensial for å drive mer med proaktivt mediearbeid, både med tanke på innsalg og utspill. Utdanningsdirektoratet produserer mye statistikk og er oppdragsgiver for mye forskning om barnehage og skole. Vi ønsker en leverandør som vil jobbe sammen med oss, gi råd og tenke høyt om muligheter og ideer for å drive et mer strategisk og proaktivt mediearbeid, både generelt og knyttet til konkret innhold.
Anbud id:
523960
-
Sted:Hele Norge
-
Registrert:Torsdag 17. Mai 2018
Er du interessert i dette oppdraget?
Lignende oppdrag i Oslo
6 anbud
-
Søknad om bygging av 17,2 kvadratmeters veranda i 2. etasje for rekkehusSøke om veranda 17, 2 kvadratmeter fra 2 etasje. Rekkehus med naboer på hver side.
-
Kristiansand
-
Lørdag 16. Mars 2024
-
-
Profilering butikkØnsker noen forslag/tilbud på varianter av profilering av fasade/utside butikk. Ønsker forslag på både rimeligere løsninger (feks folie, skilt, flagg, bannere, ballonger feks) og også hva som kan...
-
Oslo
-
Søndag 10. Mars 2024
-
-
Bedriftsrådgiving innen sammenslåingTrenger kvalifisert hjelp til å bli med i prosessen med å fusjonere 2 mindre firmaer og ivareta våre interesser. De 2 firmaene har tilhold i Larvik og tønsberg så lokasjon for rådgiveren bør vøre i om...
-
Larvik
-
Torsdag 7. Mars 2024
-
-
Søknadshjelp og fasademodeller for husbygging i sandnesJeg skal søk om å bygge et lite hus i olav kyrresgate i sandnes. Jeg har tegniger jeg har laget selv som bør kan brukes. Det jeg trenger hjelp til er søknad og å stå for byggnigen, samt lage 3 modell...
-
Sandnes
-
Onsdag 6. Mars 2024
-
-
Resieverk og såle 80 kvm hus LES HELE TEKSTENDette er huset vi ønsker få satt opp reisverk på. Bare at huset blir 2. 5 meter bredere en tegningen viser. Nye tegninger er underveis. Vi ønsker stå får innkjøp av alle materialer for tett bygg selv...
-
Bamble
-
Onsdag 6. Mars 2024
-