Combined Shape Group 13 Combined Shape anbudstorget_logo Group 2 Group 6 Path 2 shutterstock_584449174 Shape

Rammeavtale om service- og reparasjonstjenester av etatens løfteutstyr i Oslo

Formidlede anbud
  • 0
    Siste år
  • 0
    Siste 3 mnd
  • 0
    Aktive nå
Oslo
Avsluttet

Rammeavtale om service- og reparasjonstjenester av etatens løfteutstyr

Vann- og avløpsetaten (vav) har behov for kjøp av service- og reparasjonstjenester av diverse løfteutstyr. Service og reparasjon skal gjennomføres i løpet 4 års periode (2016-2020). Avtalen inkluderer ikke kontroll av løfteutstyr. vav har til hensikt å inngå avtale med én leverandør som kan utføre service på avdelingens løfteutstyr. Oppdraget går ut på å reparere utstyr som for tiden ikke er i brukbar stand. Leverandøren må kunne utbedre feil og mangel på diverse løfteutstyr, blant annet elektriske og manuelle taljer, kraner, traverkraner, søylekraner og annet løfteutstyr (Spesifisert oversikt over løfteutstyr finnes i vedlegg 1) Denne anskaffelsen har en antatt verdi på ca. Kr. 480 000, eks. Mva. For hele avtaleperioden på 4 år. Det baserer seg på tilbakemeldinger etaten har fått etter gjennomført kran- og redskapskontroll. Volumet er imidlertid kun ment som informasjon til tilbyderne og forplikter ikke oppdragsgiver. Innkjøp av nytt utstyr skal ikke inngå i avtalen, men leverandøren må ha nødvendig reservedeler til løfteutstyr. Leverandøren som skal utføre arbeidet, skal autoriseres av Vann- og avløpsetaten.
Anbud id:
387260
  • Sted:
    Oslo
  • Registrert:
    Onsdag 2. Desember 2015

Lignende oppdrag i Oslo

6 anbud