Combined Shape Group 13 Combined Shape anbudstorget_logo Group 2 Group 6 Path 2 shutterstock_584449174 Shape

IT/Web og Support i Oslo

Formidlede anbud
  • 0
    Siste år
  • 0
    Siste 3 mnd
  • 0
    Aktive nå
Oslo
Avsluttet

Rammeavtaler - Anskaffelse av partneravtaler tjenestekjøp (20/9888)

Løsningene som kontinuerlig skal utvikles dekker flere av NAVs produktområder, herunder arbeid, arbeidsgiver, helse og pensjon og øvrige team i nav.
De tilbudte ressursene skal inngå i team som gjennomfører nyutvikling og/eller videreutvikling og vedlikehold av løsninger og team.
Leverandørens ressurser skal inngå i Oppdragsgivers utviklingsteam og bistå i avtaleperioden med relevant kompetanse i forhold til den utvikling som skjer hos Oppdragsgiver. Leverandøren skal kunne bemanne ulike roller i team.
Oppdragsgiver vil gjennomføre kontinuerlig utvikling med intern kompetanse og kompetanseforsterkning fra leverandørene samt dekning av svingninger i kapasitetsbehov fra leverandørene.
Denne tjenestekontrakt (partneravtale) skal være hovedavtale for bestilling av ressurser innenfor de beskrevne kompetanseområdene og NAVs produktområder som del av etablert partnerskap (dvs nært samarbeidsforhold). nav har også en eksisterende tjenestekontrakt (vesa) som skal sikre kapasitet og kompetanse til Kunden for utvikling og forvaltning av løsninger innenfor vedtaksbehandling og saksbehandling og tilhørende områder.
vesa-avtalen skal benyttes frem til den utløper innenfor sitt nedslagsfelt, men den skal ikke fornyes. Deretter vil dette området innlemmes i partneravtalen. vesa utløper i utgangspunktet senest i februar 2023.
Videre har nav også rammeavtaler for konsulenttjenester som for aktuelle områder hovedsakelig vil benyttes i tilfeller der NAVs kapasitetsbehov er større enn leverandørene under tjenestekontrakter har kapasitet til, samt tilfeller der oppdraget er utenfor kjerneområdet for etablert partnerskap.
Anskaffelsens samlede omfang i avtaleperioden er estimert til å være 400 - 600 fte. Det knytter seg imidlertid meget stor usikkerhet til omfanget bl. a. på grunn av arbeidet som pågår med modernisering av nav, en omfattende fornyelse/modernisering av it i etaten og endringer innenfor nav it. Det knytter seg også stor usikkerhet til omfanget de neste årene som følge av at nav nå styrer utviklingsarbeidet selv og utfører mye av utviklingsarbeidet med egne ansatte. Dette vil kunne medføre at kapasitetsbehovet blir noe høyere, eller vesentlig mindre enn antatt. Anslaget er ikke bindende for nav.
De primære brukerne av partneravtalen vil være NAVs it- avdeling.
Anbud id:
672133
  • Sted:
    Oslo
  • Registrert:
    Mandag 28. September 2020

Lignende oppdrag i Oslo

3 anbud
  • Flytte webside
    Ønsker hjelp til å flytte webside, har filene på Dropbox. De skal installeres på fastname web hotell
    • Oslo
    • Tirsdag 2. April 2024
    • IT/Web og Support
  • Sette opp enkel nettside med WordPress
    Ønsker hjelp fra Web-designer til å sette opp enkel nettside med WordPress. Gjerne med litt opplæring, så jeg har mulighet til å oppdatere den selv.
    • Oslo
    • Onsdag 20. Mars 2024
    • IT/Web og Support
  • Servise
    KLassen skal ha en siste klassefest med foreldre. Vi håper å ikke bruke så mye penger slik at flest mulig kan bli med på festen. i den anledning trenger vi kopper, tallerkner, glass og bestikk. Er d...
    • Oslo
    • Mandag 18. Mars 2024
    • Arkitekt
    • Prosjektleder
    • Bedriftsrådgivning
    • Catering
    • Entreprenør
    • Event og opplevelse
    • Overnatting
    • IT/Web og Support
    • Grafisk design
    • Regnskap
    • Revisjon
    • Vis mer