Oppdrag formidlet via Anbudstorget
Registrert Dato: Mandag 08. August 2011
Støvsuging av gulv, tepper og sofasalong, rengjøring av gulv, dusj/WC, bord/benkeflater
og vindusposter i 1. etg + bad i 2. etg.
Bad, dusj/WC prioriteres alltid først. Dernest støvsuging, så rengjøring av bord/benkeflater og vindusposter, gulv til slutt. Etter 2. timer avsluttes arbeidet, selv om det står igjen litt rengjøring.
Hver 4. uke prioriteres ekstra rengjøring av f.eks. skuffefronter, skapdører, viftehette på kjøkken, likeså dører, karmer og lister på bad/WC og i gang etter at bad, dusj/WC er rengjort på vanlig måte. Dernest støvsuging osv. Arbeidet avsluttes etter 2. timer, selv om det står igjen arbeid med støvsuging og annen rengjøring.
Oppdraget starter uke 35, en dag i uken à 2 t., og avsluttes uke 50. Ny periode vurderes fra januar 2012.
Vi ønsker også en prøveperiode for tjenesten/avtalen uke 35-38, hvor avtalen opphører dersom vi ikke ser oss fornøyd med den tjenesten som leveres; f.eks. mislighold av avtaletid for tjenesten, kvaliteten på tjenesten avviker sterkt fra det som forventes og er avtalt, selv etter tilpasning og rettleiing fra bestiller. Man forventer også at den som utfører tjenesten ikke møter i ruspåvirket tilstand, har god vandel og ikke røyker under arbeidet her.
Dører, Gulv, Karmer, Kjøkken, Lister, Rengjøring, Skapdører, Skuffefronter, Støvsuging, Tepper
Hommelvik, Sør-Trøndelag
Avsluttet: Onsdag 17. August 2011