Rengjøring i Vest-Agder

Oppdrag formidlet via Anbudstorget

148 Siste år
32 Siste 3 mnd
4 Aktive nå

Uforpliktende pristilbud?

Leverandører fra ditt nærområde svarer deg raskt.
Registrer en gratis forespørsel på 2 minutter.

Renholdstjenester og vinduspuss ved Fylkeshuset i Vest-Agder

Registrert Dato: Fredag 07. Oktober 2011

Fylkesmannen i Vest-Agder skal innhente tilbud på timepris på renholdstjenester for kontorlokaler samt årspris på vinduspuss av innvendig / utvendig og ellers alle glassflater i skillevegger og dører fordelt i 8 etasjer. Renhold kontorlokale Leverandøren vil ha arbeidsgiveransvaret for de ansatte og vikarer, mens Fylkesmannen vil ha ansvar for renholdsrekvisita og utarbeidelse av renholdsplan (Renholdsplan pr 2007 ligger vedlagt, ny er under revisjon). Ny leverandør skal tilby fast arbeid med samme arbeidsoppgaver og arbeidssted til renholdspersonell som i dag har renholdsoppgaver ved Fylkeshuset i Vest-Agder. Kontrakten vil omfatte renholdspersonell som skal være fast knyttet til Fylkeshuset i kontraktsperioden. Dagens leverandør har 8 fast ansatte inkludert renholdsleder. Disse har kun arbeidssted på Fylkeshuset. De ansatte har timelønn etter gjeldende tariff. Fylkesmannen i Vest-Agder krever at en tilsvarende ordning fortsetter. Fylkeshuset rommer 13 statsetater i tillegg til Vest-Agder fylkeskommunes administrasjon. Det arbeider ca. 500 personer i Fylkeshuset som har et areal på ca. 20.000 kvadratmeter. Fylkesmannen har som intensjon å inngå avtale med en leverandør. Vinduspuss, vask av glassflater I gamlebygget er det anslagsvis 700 vinduer fordelt på 8 etasjer. Vindustørrelser er 150 x 150 cm. I nybygget er det anslagsvis 440 vinduer fordelt på 4 etasjer. Flere av disse er små sidevinduer tilknyttet store. Vinduenes størrelser er 150 x 150 cm. Det er varierende med innvendige glassflater i skillevegger og dører fordelt i 8 etasjer og henstilles derfor til å få oversikt over dette ved fellesbefaring. For vinduspuss har leverandør i tillegg til bemanning ansvar for å holde utstyr og rekvisita. Tilbudet må inkludere dette. Avtaleperiode og størrelse Avtaleperioden vil være 3 år med opsjon i ytterligere 1 år Der er for 2012 budsjettert med ca. 3,5 millioner per år i renholdskostnader inkludert merverdiavgift. Tilbudsinnlevering Alle tilbud skal leveres via Mercell, *** Linken er fjernet *** Har du noen spørsmål vedrørende dette anbudet, må disse stilles i kommunikasjonsmodulen i Mercell. Dette for at all kommunikasjon skal loggføres. Er du ikke bruker hos Mercell, eller har du spørsmål knyttet til hvordan du skal laste opp tilbudet ditt, eller hvordan du skal gi tilbud ta kontakt med Mercell Support på + 47 21 01 88 61 / 62 eller + 47 979 78 472. På offentlige utlysninger, vil du trenge en elektronisk signatur. Dette finner du på *** Linken er fjernet *** eller *** Linken er fjernet *** Vi gjør oppmerksom på at det kan ta noen dager å få levert en elektronisk signatur.
For denne anbudsprosessen benytter oppdragsgiver Mercell Sourcing Service. For å melde din interesse på dette anbudet og få tilgang til dokumenter skal du klikke på lenken nedenfor eller kopiere og lime inn lenken i din nettleser.
*** Linken er fjernet ***