Maskinentreprenør, Riving, Transport i Innlandet
Formidlede anbud
-
0Siste år
-
0Siste 3 mnd
-
0Aktive nå
Innlandet
Avsluttet
Renovasjon av næringsavfall i Ringsaker kommune
Kontrakten omfatter følgende tjenester:
1) Leie av oppsamlingsenheter (sekk, beholdere, containere)
2) Leie av vakummaskin med tilhørende materiell/utstyr for helsesektoren og øvrige enheter (jfr. Punkt 1. 8)
3) Leie av emballasjepresse/ballepresse med tilhørende materiell/utstyr (jfr punkt 1. 9)
4) Engangsleie/bestillingsoppdrag av oppsammlingsenheter (f. Eks. Container)
5) tømming av oppsamlingsenheter:
5. 1) Periodisk henting av avtalte fraksjoner i henhold til avfallsplan for den enkelte enhet
5. 2) Henting av engangsleie/bestillingsoppdrag av oppsamlingsenheter
6) Veiing av avfall i oppsamlingsenhet ved henting (vekt påmontert bil) (jfr. Punkt 1. 12. 3)
7) Sette beholdere/containere tilbake på hentestedet
8) Transport til godkjent mottakssted for gjenvinning, forbrenning eller sluttdeponering
9) Veiing av innholdet i containere
10) Utsetting og innhenting av funksjonelle og tilpassede oppsamlingsenheter, samt reparasjon/vedlikehold/service av beholdere og containere ved behov
11) Levering og bytte av sekker for molok
12) Levering av sekker til oppsamlingsenheter der leverandør krever at slikt benyttes
13) Levering av trygg emballasje for smittefarlig avfall/risikoavfall, herunder stikkende/skjærende, f. Eks sprøytespisser
14) håndtering av ee‐avfall og spesialavfall i tråd med gjeldende lov- og regelverk
15) Sikkerhetsmakulering
16) Behandling av fraksjoner til gjenvinning og sluttdeponering
17) Registrering og loggføring av data om sorteringsgrad, mengde og type avfall spesifisert på den enkelte virksomhet, samt periodisk rapportering av registrerte data
18) Digital løsning for kontroll og oppfølging av avfallshåndtering hos kunden og dens enheter (jfr. Punkt 1. 4)
19) Veiledning, opplæring, informasjonsmateriell og rutinebeskrivelser angående kontrakten til oppdragsgivers hentesteder (jfr. Krav 1. 12. 1-2 og 1. 12. 4)
20) Utarbeidelse av avfallsplan (jfr krav 1. 12. 3)
21) Årlig gjennomgang av statistikk med fokus på oppnådd optimalisering av avfallsløsningene
22) Levering av poser for våtorganisk avfall, opsjon
23) Vask/rengjøring av oppsamlingsenheter, opsjon
Listen ovenfor er ikke å anse som uttømmende. Aktiviteter kan inkluderes i kontraktsperioden hvis aktiviteten vurderes til å være innenfor kontraktens innhold og formål.
i kommunen er det plassert offentlige avfallsbeholdere som brukes til publikumsavfall. Oppdragsgiver eier avfallsbeholderne og samler inn avfallet. Dette avfallet er å anse som næringsavfall, og er omfattet av kontrakten.
1) Leie av oppsamlingsenheter (sekk, beholdere, containere)
2) Leie av vakummaskin med tilhørende materiell/utstyr for helsesektoren og øvrige enheter (jfr. Punkt 1. 8)
3) Leie av emballasjepresse/ballepresse med tilhørende materiell/utstyr (jfr punkt 1. 9)
4) Engangsleie/bestillingsoppdrag av oppsammlingsenheter (f. Eks. Container)
5) tømming av oppsamlingsenheter:
5. 1) Periodisk henting av avtalte fraksjoner i henhold til avfallsplan for den enkelte enhet
5. 2) Henting av engangsleie/bestillingsoppdrag av oppsamlingsenheter
6) Veiing av avfall i oppsamlingsenhet ved henting (vekt påmontert bil) (jfr. Punkt 1. 12. 3)
7) Sette beholdere/containere tilbake på hentestedet
8) Transport til godkjent mottakssted for gjenvinning, forbrenning eller sluttdeponering
9) Veiing av innholdet i containere
10) Utsetting og innhenting av funksjonelle og tilpassede oppsamlingsenheter, samt reparasjon/vedlikehold/service av beholdere og containere ved behov
11) Levering og bytte av sekker for molok
12) Levering av sekker til oppsamlingsenheter der leverandør krever at slikt benyttes
13) Levering av trygg emballasje for smittefarlig avfall/risikoavfall, herunder stikkende/skjærende, f. Eks sprøytespisser
14) håndtering av ee‐avfall og spesialavfall i tråd med gjeldende lov- og regelverk
15) Sikkerhetsmakulering
16) Behandling av fraksjoner til gjenvinning og sluttdeponering
17) Registrering og loggføring av data om sorteringsgrad, mengde og type avfall spesifisert på den enkelte virksomhet, samt periodisk rapportering av registrerte data
18) Digital løsning for kontroll og oppfølging av avfallshåndtering hos kunden og dens enheter (jfr. Punkt 1. 4)
19) Veiledning, opplæring, informasjonsmateriell og rutinebeskrivelser angående kontrakten til oppdragsgivers hentesteder (jfr. Krav 1. 12. 1-2 og 1. 12. 4)
20) Utarbeidelse av avfallsplan (jfr krav 1. 12. 3)
21) Årlig gjennomgang av statistikk med fokus på oppnådd optimalisering av avfallsløsningene
22) Levering av poser for våtorganisk avfall, opsjon
23) Vask/rengjøring av oppsamlingsenheter, opsjon
Listen ovenfor er ikke å anse som uttømmende. Aktiviteter kan inkluderes i kontraktsperioden hvis aktiviteten vurderes til å være innenfor kontraktens innhold og formål.
i kommunen er det plassert offentlige avfallsbeholdere som brukes til publikumsavfall. Oppdragsgiver eier avfallsbeholderne og samler inn avfallet. Dette avfallet er å anse som næringsavfall, og er omfattet av kontrakten.
Anbud id:
665420
-
Sted:Ringsaker
-
Registrert:Tirsdag 25. August 2020
Er du interessert i dette oppdraget?
Lignende oppdrag i Innlandet
3 anbud
-
Kjøre flyttingHei vi trenger hjelp til kjøring av flytte las fra tingens til molven den 20 juni alt skal flyttes på 7 timmer pga barn i barnehage jobben går ut på bære inn i flytte bil / laste bil og kjøring og bær...
-
Ringsaker
-
Tirsdag 19. Mars 2024
-
-
Transport av vegg- til- vegg- teppe på 5 meterØnsker pris på transport av to ruller à 5 meter med vegg-til-vegg-teppe fra Fargeriket på Hamar til Moelv.
-
Ringsaker
-
Mandag 11. Mars 2024
-
-
Frakt av veggplater Ringsaker til svarstadØnsker å få transportert veggplater fra megaflis på Ringsaker til Svarstad i Vestfold.
-
Larvik
-
Torsdag 29. Februar 2024
-