Alarm & sikkerhet, Elektriker, Entreprenør i Akershus

Oppdrag formidlet via Anbudstorget

1904 Siste år
563 Siste 3 mnd
142 Aktive nå

Uforpliktende pristilbud?

Leverandører fra ditt nærområde svarer deg raskt.
Registrer en gratis forespørsel på 2 minutter.

Samarbeidsavtale for installasjon av alarmanlegg for private kunder i Asker og Bærum kommuner

Registrert Dato: Fredag 02. November 2012

Asker og Bærum brannvesen IKS (ABBV) har tilbudt kommunens innbyggere privat alarmtilknytning og utrykning via brannvesenets mannskaper og biler siden 1993. Dette er en tjeneste som er godt mottatt av innbyggerne og som gjør at den enkelte beboer føler en ekstra trygghet når de vet at det i løpet av minutter vil komme en bil fra brannvesenet dersom det skulle gå en alarm.
Innbyggerne kan velge mellom å tilknytte både brann- og innbruddsalarm opp mot brannvesenets døgnbemannede alarmmottak, eller bare brannalarm.
ABBV har frem til nå hatt samarbeid med inntil 5 forskjellige installatører som har stått for levering og installering av alarmsentralene, samt service og oppfølging av anleggene. Denne samarbeidsformen har gitt noen blandede erfaringer opp gjennom årene slik at det nå er ønskelig med en mer omforent avtale mellom ABBV og den enkelte installatør.
Innbyggerne i Asker og Bærum har et meget godt tillitsforhold til ABBV, og den tilliten skal de fortsatt ha. Dette fordrer at den eller de samarbeidspartnerne som ABBV inngår avtale med opptrer på en høflig, korrekt og ryddig måte ovenfor kundene da de vil bli sett på som representanter for ABBV og det ABBV står for. Dette må også gjelde responstid, prising av produkter, servicer o.l.
Leverandørens ansvar er å stå for salg av anlegg og serviceavtaler, kundekontakt, leveranse, installasjon og håndtering av alarmanleggene med tilhørende etterkontroll / service.
ABBV står for salg, kundekontakt, innhenting av kundeopplysninger, alarmmottak og utrykning til brann- og innbruddsalarmer.

AVSLUTTET
Er du interessert i lignende oppdrag?Kontakt oppdragsgivere