Webutvikling, Bemanning i Østfold

Oppdrag formidlet via Anbudstorget

160 Siste år
39 Siste 3 mnd
11 Aktive nå

Uforpliktende pristilbud?

Leverandører fra ditt nærområde svarer deg raskt.
Registrer en gratis forespørsel på 2 minutter.

Tekniske operatører - FOA Del II Åpen anbudskonkurranse - Rammeavtale

Registrert Dato: Mandag 18. Februar 2013

Direktoratet for nødkommunikasjon (DNK) har til hensikt å inngå en rammeavtale om tekniske operatører for bemanning av service desk funksjonalitet. Rammeavtale vil gjelde for ett-1 år. DNK ønsker tilgang på en pool av tilstrekkelig kompetente ressurser som kan bidra i et slikt oppdrag.
Service desk operatør Branns Driftorganisasjon (BDO), Moss
Det er behov for å bemanne Servicedesk i BDO med en driftstekniker. Oppgavene blir å ta imot henvendelser fra kunder og andre, samt videreformidle disse til de aktuelle teknikerne. Videre skal vedkommende gjøre daglige forhåndsdefinerte sjekker for å kontrollere systemenes tilstand. Ved avvik, eller antatt forestående avvik skal dette tas opp med teknisk leder eller andre. Denne ressursens skal også ha ansvar for oppfølging av saker i BDO sitt Trouble ticket system ved å gjennomgå sakene ved jevne mellomrom, og be om statusoppdatering der det mangler. 
DNK vil ikke stille absolutte krav til erfaring og kompetanse for den konkrete ressurs (de konkrete ressurser), men det anses viktig at de har en forståelse og interesse for tekniske problemstillinger. Erfaringer og kompetanse vil bli vurdert, og konkrete kandidater kan forventes å bli innkalt til intervju.
Stillingen innebærer at vedkommende bidrar på vår servicedesk, og bemanner denne på dagtid (08.00-15.30):
Servicedeskens oppgaver er bl.a.
o   IT-drift, overvåking av fagsystemer
o   Brukerstøtte for våre kunder
o   Kontaktpunkt mot leverandørens driftssenter
o   Logistikk i forbindelse med radioterminaler
o   Daglige driftskontroller
o   Rutinemessige sjekker
o   Vedlikehold av CMDB (Configuration Management Data Base)
 
Opplæring vil bli gitt.
Forventet oppstart: begynnelsen av mars 2013.
INNLEVERING AV TILBUD
Alle tilbud skal leveres elektronisk via Mercell portalen, *** Linken er fjernet *** tilbudsfristen. For sent innkomne tilbud vil bli avvist. (Systemet tillater heller ikke å sende inn tilbud elektronisk via Mercell etter tilbudsfristens utløp.) 
Er du ikke bruker hos Mercell, eller har du spørsmål knyttet til funksjonalitet i verktøyet, for eksempel, hvordan du skal gi tilbud, ta kontakt med Mercell Support på tlf: 21 01 88 60 eller 
på e-post til: support@mercell.com. 
Det anbefales at tilbudet leveres i god tid før fristens utløp, f.eks. minimum 1 time før tilbudsfristens utløp.Skulle det komme tilleggsinformasjon fra oppdragsgiver som fører til at du ønsker å endre tilbudet ditt før tilbudsfristen utgår, kan du gå inn og åpne tilbudet, gjøre eventuelle endringer og levere på nytt helt inntil tilbudsfristen utgår. Det sist leverte tilbudet regnes som det endelige tilbudet.Tilbudet krever elektronisk signatur ved levering.Du vil under innlevering av tilbudet bli bedt om en elektronisk signatur for å bekrefte at det er aktuell tilbyder som har sendt inn tilbudet. Elektronisk signatur kan dere skaffe på *** Linken er fjernet *** gjør oppmerksom på at det kan ta noen dager å få levert elektronisk signatur slik at denne prosessen settes i gang så snart som mulig.
For denne anbudsprosessen benytter oppdragsgiver Mercell Sourcing Service. For å melde din interesse på dette anbudet samt få tilgang til dokumenter, skal du klikke på lenken nedenfor eller kopiere og lime inn lenken i din nettleser. *** Linken er fjernet *** Følg deretter instruksjoner på nettsiden.

AVSLUTTET
Er du interessert i lignende oppdrag?Kontakt oppdragsgivere

Webutvikling, Bemanning

Elektronisk, Fører, Heller, Overvåking, Rammeavtale, Utløp

Tomter, Østfold

Avsluttet: Mandag 25. Februar 2013