Rørlegger i Akershus

Oppdrag formidlet via Anbudstorget

711 Siste år
188 Siste 3 mnd
45 Aktive nå

Uforpliktende pristilbud?

Leverandører fra ditt nærområde svarer deg raskt.
Registrer en gratis forespørsel på 2 minutter.

Tilbudsforespørsel på utskifting av varmtvannstank

Registrert Dato: Tirsdag 01. Juni 2010

Tilbudsforespørsel på utskifting av varmtvannstank i Boligsameie.

Sameiet består av 88 leiligheter. Dagens varmtvannsløsning er fra 1984 og skal skiftes ut. Nåværende varmtvannstank er på 10.000 liter. Sameiet ønsker pris på utskiftning av denne varmtvannstanken.

a)Tilbudet skal inneholde kostnader for
• demontering og bortkjøring av gammel løsning, samt eventuelt rivningsmateriell
• provisorisk varmtvannsanlegg i byggeperioden
• komplett varmtvannsløsning for borettslaget, inkl. beredere, blandesentral,
sirkulasjonspumpe, rør og deler inkl. isolering.
• kostnader til snekker - og elektrikerarbeid inkl. deler/utstyr m.m.

Løsningen må være klargjort for hinder av legionellautbrudd. Det må av tilbudet fremgå når arbeidet kan startes og avsluttes.

b) Tilbudet skal inneholde en service og vedlikeholdsavtale som opsjon.

Det er ønskelig å inngå en serviceavtale. Serviceavtalen må minimum omfatte en årlig gjennomgang og service på anlegget for å opprettholde anleggets kvalitet og ytelse. Dette innebærer feiing av oljekjele, bytte av oljedyser, ettertrekk av el - kjele, kontrollere/justere ladetrykk på ekspansjonskar, sjekk av sirkulasjonspumper, rense filtre, kontroll og sjekk av sanitærutstyr, test og kontroll av brannskap, funksjonskontroll av komponenter i vannanlegg, etc. Det forutsettes at det leveres en servicerapport etter hver service.

c) Krav til leverandør
Det kreves sentral godkjenning på de arbeider som skal utføres, herunder kreves det også at eventuelle underleverandører har sentral godkjenning på sine arbeidsområder. Dokumentasjon må leveres ved inngivelse av tilbud. Det må fremlegges dokumentasjon fra ligningsmyndighetene på betalte skatter og avgifter. Det forutsettes at tilbyder foretar rydding etter egne arbeider. Pris bes oppgitt inkludert frakt, transport og mva.

d) Ønsket tilleggsvurdering
Det er ønskelig at tilbudet inneholder en vurdering av hvorvidt varmepumper på den nye installasjonen i vesentlig grad vil redusere strømutgiftene. Det bes i så fall angitt en sannsynlig pris på installasjon av varmepumper.

e ) Vurdering av leverandører
Styret vil foreta kredittvurdering av relevante anbud. Styret vil fatte et valg basert på en samlet vurdering av bl.a. pris, leveringstid, kredittverdighet og referanser.

f) Frister
Det vil bli avholdt befaring lørdag 12. juni 1200 - 1300. Frist for å levere tilbud er 18. juni kl. 17.00.

Tilbud kan sendes til "Rudi A." (se adressefelt)

Rudi A
formann i styret Boligsameie