IT/Web og Support i Oslo
Formidlede anbud
-
0Siste år
-
0Siste 3 mnd
-
0Aktive nå
Oslo
Avsluttet
15-UDE-2018 - IKT-ansvarligetjenester - Med delkontrakter
Denne kontrakten er delt i åtte delkontrakter. En for hver skolegruppe.
Hver skolegruppe har navn fra a-h.
Oslo kommune v/Utdanningsetaten, heretter kalt oppdragsgiver, inviterer til åpen anbudskonkurranse i forbindelse med anskaffelse av ikt-ansvarligetjenester.
Alle Utdanningsetatens skoler/undervisningssteder som har behov for kjøp av
ikt-ansvarligtjenester skal gjøre sine kjøp hos den leverandør det blir inngått rammeavtale med. Den valgte leverandør er, etter bestilling fra den enkelte skole, forpliktet til å levere i henhold til rammeavtalen.
ikt-ansvarliges oppgaver
En ikt-ansvarlig har ansvar for å utføre ikt-relaterte oppgaver som forutsetter lokal tilstedeværelse på skolen. Eksempler på oppgaver er distribusjon av brukernavn og passord, installasjon av utstyr, teknisk oppsett i forbindelse med eksamen, og å melde inn og følge opp feil mot driftsleverandøren cgi. ikt-ansvarlige ivaretar kontakten mellom lærere og elever, og servicedesk hos cgi, og med UDAs egen helpdesk og øvrige roller sentralt i utdanningsadministrasjonen. Se vedlegg 5 for mer informasjon om hva ikt-ansvarliges oppgaver omfatter.
Skolenes behov for ressurser til ikt-ansvarligoppgaver er variable. Store videregående skoler har gjerne flere heltidsansatte og noen har også lærlinger. Mindre barneskoler har kun behov for noen timer i uken og har dermed ikke behov for en heltidsstilling. Gjennomsnittlig stillingsstørrelse for en ikt-ansvarlig er estimert til å være 30-80 %.
Skolenes behov på bakgrunn av dette er å kjøpe tjenester tilsvarende et fast antall timer per uke (tilsvarende en stillingsprosent), eller mer sporadiske oppdrag i perioder med høy aktivitet eller ved ekstraordinære situasjoner.
Hver skolegruppe har navn fra a-h.
Oslo kommune v/Utdanningsetaten, heretter kalt oppdragsgiver, inviterer til åpen anbudskonkurranse i forbindelse med anskaffelse av ikt-ansvarligetjenester.
Alle Utdanningsetatens skoler/undervisningssteder som har behov for kjøp av
ikt-ansvarligtjenester skal gjøre sine kjøp hos den leverandør det blir inngått rammeavtale med. Den valgte leverandør er, etter bestilling fra den enkelte skole, forpliktet til å levere i henhold til rammeavtalen.
ikt-ansvarliges oppgaver
En ikt-ansvarlig har ansvar for å utføre ikt-relaterte oppgaver som forutsetter lokal tilstedeværelse på skolen. Eksempler på oppgaver er distribusjon av brukernavn og passord, installasjon av utstyr, teknisk oppsett i forbindelse med eksamen, og å melde inn og følge opp feil mot driftsleverandøren cgi. ikt-ansvarlige ivaretar kontakten mellom lærere og elever, og servicedesk hos cgi, og med UDAs egen helpdesk og øvrige roller sentralt i utdanningsadministrasjonen. Se vedlegg 5 for mer informasjon om hva ikt-ansvarliges oppgaver omfatter.
Skolenes behov for ressurser til ikt-ansvarligoppgaver er variable. Store videregående skoler har gjerne flere heltidsansatte og noen har også lærlinger. Mindre barneskoler har kun behov for noen timer i uken og har dermed ikke behov for en heltidsstilling. Gjennomsnittlig stillingsstørrelse for en ikt-ansvarlig er estimert til å være 30-80 %.
Skolenes behov på bakgrunn av dette er å kjøpe tjenester tilsvarende et fast antall timer per uke (tilsvarende en stillingsprosent), eller mer sporadiske oppdrag i perioder med høy aktivitet eller ved ekstraordinære situasjoner.
Anbud id:
538632
-
Sted:Oslo
-
Registrert:Saturday 4. August 2018
Er du interessert i dette oppdraget?