Alarm og sikkerhet i Oslo
Formidlede anbud
-
0Siste år
-
0Siste 3 mnd
-
0Aktive nå
Oslo
Avsluttet
2012/2339 Rammeavtale for brannvernmateriell II til Sivilforsvaret
Det skal inngås avtale med en leverandør for levering av brannmateriell til Sivilforsvaret. Avtalen vil omfatte brannpumper/ trykkforsterkningspumper og lensepumper med tilhørende komponenter.
Deler av leveringen av materiellet som konkurranseutsettes ved denne kunngjøring, var tidligere en del av konkurranse kunngjort i Doffin/ted pr. Pr. 14. Oktober 2011, med referanse 2011/11607 Brannvernmateriell til Sivilforsvaret. Det ble imidlertid ikke inngått kontrakt på dette materiellet, da kravspesifikasjonen ved en inkurie inneholdt en feil som ikke ble avhjulpet før tilbudsfristen. Konkurransen ble derfor avlyst for denne delen av materiellet.
Kontrakt i denne konkurransen vil derfor supplere tidligere kontrakter inngått med leverandører som en følge av tidligere gjennomført konkurranse som nevnt ovenfor.
Kontraktsperioden er 4 år gjeldende fra det tidspunkt kontraktens er signert av begge parter. Avrop på avtalen vil avhenge av det til enhver tid gjeldende budsjett. Det er derfor ikke mulig si noe nærmere om omfang av avrop på avtalen på det nåværende tidspunkt.
Anskaffelsen er omfattet av Lov om offentlige anskaffelser 16. Juli 1999 nr. 69 (loa) og forskrift om offentlige anskaffelser (foa) av 7. April 2006 nr. 406 del i og iii.
Tilbudet skal utformes på norsk og bestå av:
et datert og signert tilbudsbrev
med en kort presentasjon av leverandøren
og leverandørens navn, adresse, kontaktperson, telefon og e-postadresse
Tilbudsbrevet skal ha følgende nummererte vedlegg:
Utfylt kravtabell inkl. Pris og evt. Annen dokumentasjon, se Bilag 1
Signert erklæring om aksept av vilkår eller angivelse av eventuelle forbehold, se Bilag 2
En sladdet versjon av det samlede tilbudet, hvor opplysninger av konkurransemessig betydning er fjernet, jf. Offentleglova. § 13 og forvaltningslovens § 13, 1. Ledd 2) (taushetsplikt ved innsynsbegjæringer)
Vi ber om at tilbudsdokumentene ikke sendes i zippede filer ved tilbudsinnleveringen.
Alle tilbud skal leveres elektronisk via Mercell-portalen, innen tilbudsfristen. Klikk på linken for å få tilgang til portalen.
Tilbydere som ikke er bruker hos Mercell, eller har spørsmål knyttet til hvordan verktøyet fungerer for innlevering av tilbud, må ta kontakt med Mercell Support på følgende e-postadresse eller telefon:
(info fjernet), telefon +(info fjernet) 60.
Innlevering av tilbud via elektronisk portal krever elektronisk signatur. Informasjon om dette finnes på Buypass, BankId eller Commfides. Klikk på linkene for nærmere informasjon, eller kontakt Mercell support.
Alle spørsmål i anledning konkurransen skal stilles i kommunikasjonsmodulen til Mercell. Dette for at all kommunikasjon skal loggføres.
Tilbudet kan innleveres når som helst innen tilbudsfrist, men vil ikke bli åpnet før etter utløp av tilbudsfristen. Dersom innlevert tilbud ønskes endret som følge av tilleggsopplysninger fra oppdragsgiver eller av andre årsaker, kan dette gjøres enkelt via portalen helt frem til utløp av tilbudsfrist.
Eventuelle kostnader som tilbyder har ifm utarbeidelse, levering og oppfølging av svar på oppdragsgivers konkurransegrunnlag, må dekkes av tilbyder selv og vil ikke bli refundert.
For denne anbudsprosessen benytter oppdragsgiver Mercell Sourcing Service. For å melde din interesse på dette anbudet samt få tilgang til dokumenter, skal du klikke på lenken nedenfor eller kopiere og lime inn lenken i din nettleser. (info fjernet). følg deretter instruksjoner på nettsiden.
Deler av leveringen av materiellet som konkurranseutsettes ved denne kunngjøring, var tidligere en del av konkurranse kunngjort i Doffin/ted pr. Pr. 14. Oktober 2011, med referanse 2011/11607 Brannvernmateriell til Sivilforsvaret. Det ble imidlertid ikke inngått kontrakt på dette materiellet, da kravspesifikasjonen ved en inkurie inneholdt en feil som ikke ble avhjulpet før tilbudsfristen. Konkurransen ble derfor avlyst for denne delen av materiellet.
Kontrakt i denne konkurransen vil derfor supplere tidligere kontrakter inngått med leverandører som en følge av tidligere gjennomført konkurranse som nevnt ovenfor.
Kontraktsperioden er 4 år gjeldende fra det tidspunkt kontraktens er signert av begge parter. Avrop på avtalen vil avhenge av det til enhver tid gjeldende budsjett. Det er derfor ikke mulig si noe nærmere om omfang av avrop på avtalen på det nåværende tidspunkt.
Anskaffelsen er omfattet av Lov om offentlige anskaffelser 16. Juli 1999 nr. 69 (loa) og forskrift om offentlige anskaffelser (foa) av 7. April 2006 nr. 406 del i og iii.
Tilbudet skal utformes på norsk og bestå av:
et datert og signert tilbudsbrev
med en kort presentasjon av leverandøren
og leverandørens navn, adresse, kontaktperson, telefon og e-postadresse
Tilbudsbrevet skal ha følgende nummererte vedlegg:
Utfylt kravtabell inkl. Pris og evt. Annen dokumentasjon, se Bilag 1
Signert erklæring om aksept av vilkår eller angivelse av eventuelle forbehold, se Bilag 2
En sladdet versjon av det samlede tilbudet, hvor opplysninger av konkurransemessig betydning er fjernet, jf. Offentleglova. § 13 og forvaltningslovens § 13, 1. Ledd 2) (taushetsplikt ved innsynsbegjæringer)
Vi ber om at tilbudsdokumentene ikke sendes i zippede filer ved tilbudsinnleveringen.
Alle tilbud skal leveres elektronisk via Mercell-portalen, innen tilbudsfristen. Klikk på linken for å få tilgang til portalen.
Tilbydere som ikke er bruker hos Mercell, eller har spørsmål knyttet til hvordan verktøyet fungerer for innlevering av tilbud, må ta kontakt med Mercell Support på følgende e-postadresse eller telefon:
(info fjernet), telefon +(info fjernet) 60.
Innlevering av tilbud via elektronisk portal krever elektronisk signatur. Informasjon om dette finnes på Buypass, BankId eller Commfides. Klikk på linkene for nærmere informasjon, eller kontakt Mercell support.
Alle spørsmål i anledning konkurransen skal stilles i kommunikasjonsmodulen til Mercell. Dette for at all kommunikasjon skal loggføres.
Tilbudet kan innleveres når som helst innen tilbudsfrist, men vil ikke bli åpnet før etter utløp av tilbudsfristen. Dersom innlevert tilbud ønskes endret som følge av tilleggsopplysninger fra oppdragsgiver eller av andre årsaker, kan dette gjøres enkelt via portalen helt frem til utløp av tilbudsfrist.
Eventuelle kostnader som tilbyder har ifm utarbeidelse, levering og oppfølging av svar på oppdragsgivers konkurransegrunnlag, må dekkes av tilbyder selv og vil ikke bli refundert.
For denne anbudsprosessen benytter oppdragsgiver Mercell Sourcing Service. For å melde din interesse på dette anbudet samt få tilgang til dokumenter, skal du klikke på lenken nedenfor eller kopiere og lime inn lenken i din nettleser. (info fjernet). følg deretter instruksjoner på nettsiden.
Anbud id:
185444
-
Registrert:Friday 9. March 2012
Er du interessert i dette oppdraget?
Lignende oppdrag i Oslo
6 anbud
-
Innkjøp og montering av brannstigeJeg trenger brannstige fra 3. Etasje. Jeg er ganske sikker på at det må være en fast stående stige med ryggvern, men den må også brannsikres med tanke på nærliggende vinduer. Jeg bor i 2. Og 3. Etasj...
-
Indre Østfold
-
Tuesday 29. October 2024
-
-
Vektertjenester NyttårsaftenAnbud: Vakttjenester til nyttårsfest på Flå Samfunnshus, Ler Arrangement: Nyttårsfest Lokasjon: Flå Samfunnshus, Ler Antall gjester: Inntil fem hundre personer Dato: Nyttårsaften Tid: Fra klokken 21...
-
Melhus
-
Sunday 27. October 2024
-
-
Alarm og videoovervåkning av hytte på furutangenAlarm og videoovervåkning av hytte på Furutangen, Nordre Osen, Åmot Kommune. Installasjon og drift.
-
Åmot
-
Saturday 26. October 2024
-
-
BrannsikringHei, jeg ønsker å få kjøpt brannstige og få det montert etter forskriftene da jeg ikke har brannstige nu.Ønsker at dere kan komme på befaring da jeg ikke vet hvilken stige jeg trenger😊Mvh Alise Horn...
-
Sømna
-
Thursday 10. October 2024
-
-
Frakt fra Ålesund til Trondheim med båtBåt fraktes fra Ålesund til Trondheim 17 fot å 2, 1 høy helst mandag/, tirsdag, nåes på (info fjernet)
-
Indre Fosen
-
Thursday 10. October 2024
-