2018/850 - Veiledende kunngjøring - Rammeavtale - pris pr. operasjon Kataraktkirurgi i Trøndelag
Formidlede anbud
-
0Siste år
-
0Siste 3 mnd
-
0Aktive nå
Trøndelag
Avsluttet
2018/850 - Veiledende kunngjøring - Rammeavtale - pris pr. operasjon Kataraktkirurgi
Prisen skal inkludere fakomaskiner (som er tilbyders eiendom), leverandørspesifikke kontroller, utstyrsspesifikke forbruksvarer, teknisk service, definert responstid ved problemer, support, installasjon og opplæring på systemet. Dette ihht. Til alle krav som vil bli gitt i kravspesifikasjonen.
Tilbyder fakturerer klinikken hver måned etter registrering av antall operasjoner.
St. Olavs Hospital vurderer det som hensiktsmessig med 2 maskiner for å dekke behovet, men ønsker opsjon på at det settes i drift en 3. Maskin i forhold til økt behov. Klinikken har i dag 3 Fakomaskiner av merket Signatur.
Leveransen skal være inklusive alle komponenter/tilbehør, montering/installasjon og ferdigstillelse slik at den fungerer som en helhet ut fra de behovene og krav som vil bli beskrevet i kravspesifikasjonen.
Oppdragsgiver ser for seg en maksimal nedetid ved problemer med fakomaskiner på 2 - to -virkedager.
Forbruksmateriell:
Pr i dag bruker klinikken 19 kontainere med utstyr som brukes til kataraktoperasjoner.
Hver kontainer inneholder 1 stk. Fakohåndtak og 1 stk. ia håndtak.
Det er ønskelig med 3 stk. Kontainere i reserve til enhver tid.
Spesifikt forbruksmateriell til Kataraktkirurgi pr. Operasjon:
1 stk. Kassett m/tilhørende slangesystem - engangsutstyr
1 stk. Fakospiss
1 stk. Sleeve
i tillegg til Kataraktkirurgi, utføres det 50 - 100 vitrektomier pr. år.
Denne type operasjon benyttes ved komplikasjoner, sekundærimplantasjoner og skader og vil i framtiden også benyttes til corpusprøver ved endoftalmitter.
Spesifikt forbruksmateriell til Vitrektomi pr. Operasjon:
1 stk. Engangsvitrektom
Oppdragsgiver vil evaluere på kvalitet av utstyr og forbruksmateriell (ved utprøving av maskiner) og pris. Utprøving skal gjøres i produksjon. Vi ser for oss 1 - 2 uker utprøving pr. Maskin, med 2 - 3 kirurger. Det kreves stor tilstedeværelse av leverandør i utprøvingsperioden. Tilbyder fakturerer klinikken etter endt utprøving for forbruksmateriell (som ikke kan returneres) til tilbudspris angitt i tilbudet.
Rammeavtaleperioden vil løpe 2 år med opsjon på 1+1+1+1 år.
Oppdragsgiver ser for seg en prøvetid på 6 måneder, og at rammeavtaleperioden begynner å løpe etter endt prøvetidsperiode.
Oppdragsgiver ber om synspunkter fra leverandørmarkedet på ovennevnte planlagte anbud, planlagte utprøving og om tilbyder har erfaring fra lignende rammeavtaler, gjerne beskriv. Svar best gitt via kommunikasjonsdelen i Mercell innen 27. 07. 18.
Denne veiledende kunngjøringen er lagt ved som eget vedlegg under "Dokumenter".
Tilbyder fakturerer klinikken hver måned etter registrering av antall operasjoner.
St. Olavs Hospital vurderer det som hensiktsmessig med 2 maskiner for å dekke behovet, men ønsker opsjon på at det settes i drift en 3. Maskin i forhold til økt behov. Klinikken har i dag 3 Fakomaskiner av merket Signatur.
Leveransen skal være inklusive alle komponenter/tilbehør, montering/installasjon og ferdigstillelse slik at den fungerer som en helhet ut fra de behovene og krav som vil bli beskrevet i kravspesifikasjonen.
Oppdragsgiver ser for seg en maksimal nedetid ved problemer med fakomaskiner på 2 - to -virkedager.
Forbruksmateriell:
Pr i dag bruker klinikken 19 kontainere med utstyr som brukes til kataraktoperasjoner.
Hver kontainer inneholder 1 stk. Fakohåndtak og 1 stk. ia håndtak.
Det er ønskelig med 3 stk. Kontainere i reserve til enhver tid.
Spesifikt forbruksmateriell til Kataraktkirurgi pr. Operasjon:
1 stk. Kassett m/tilhørende slangesystem - engangsutstyr
1 stk. Fakospiss
1 stk. Sleeve
i tillegg til Kataraktkirurgi, utføres det 50 - 100 vitrektomier pr. år.
Denne type operasjon benyttes ved komplikasjoner, sekundærimplantasjoner og skader og vil i framtiden også benyttes til corpusprøver ved endoftalmitter.
Spesifikt forbruksmateriell til Vitrektomi pr. Operasjon:
1 stk. Engangsvitrektom
Oppdragsgiver vil evaluere på kvalitet av utstyr og forbruksmateriell (ved utprøving av maskiner) og pris. Utprøving skal gjøres i produksjon. Vi ser for oss 1 - 2 uker utprøving pr. Maskin, med 2 - 3 kirurger. Det kreves stor tilstedeværelse av leverandør i utprøvingsperioden. Tilbyder fakturerer klinikken etter endt utprøving for forbruksmateriell (som ikke kan returneres) til tilbudspris angitt i tilbudet.
Rammeavtaleperioden vil løpe 2 år med opsjon på 1+1+1+1 år.
Oppdragsgiver ser for seg en prøvetid på 6 måneder, og at rammeavtaleperioden begynner å løpe etter endt prøvetidsperiode.
Oppdragsgiver ber om synspunkter fra leverandørmarkedet på ovennevnte planlagte anbud, planlagte utprøving og om tilbyder har erfaring fra lignende rammeavtaler, gjerne beskriv. Svar best gitt via kommunikasjonsdelen i Mercell innen 27. 07. 18.
Denne veiledende kunngjøringen er lagt ved som eget vedlegg under "Dokumenter".
Anbud id:
536015
-
Sted:Trondheim
-
Registrert:Tuesday 17. July 2018
Er du interessert i dette oppdraget?
Lignende oppdrag i Trøndelag
6 anbud
-
Delebil Oppegård TrondheimØnsker å få fraktet en delebil uten motor fra Oppegård til Trondheim
-
Nordre Follo
-
Saturday 25. January 2025
-
-
Egolf 2019 serviceUtførelse av service på bilen, Klima service, og bremseveske om behov. Bilen knirker over homper og det har vært noen rare lyder fra venstre fremhjul, om mann kan få svar på hva årsaken er til dett...
-
Trondheim
-
Saturday 25. January 2025
-
-
Bord 120cm x 60cm (høyde 43cm)Transport av salongbord fra Åsløkklia, 1341 Slependen til Lademoen 7067 Trondheim
-
Bærum
-
Saturday 25. January 2025
-
-
Frakt av 55’’ TVFrakt av tv i original boks + tv-ben. Fra Bergen til enten Oslo eller Trondheim
-
Bergen
-
Saturday 25. January 2025
-
-
Hente spisebord i Ålesund og kjøre det til TrondheimVi trenger noen til å hente et rundt spisebord med diameter 160 cm på privatadresse i Ålesund, kjøre det til Trondheim og levere det til privatadresse her.
-
Ålesund
-
Friday 24. January 2025
-
-
Reparere eller bytte to bæresøyer med råteskadeTo bæresøyler (ca. 6'' x 6'') på vår hytte i Sandefjord har råteskade i nedre del. søylene står fritt under tak over terrasse. Vi har sett på tre alternativer og ønsker vurdering av disse, og anbefal...
-
Sandefjord
-
Saturday 25. January 2025
-