20190021 Rammeavtale Fysisk sikkerhet, vektertjenester og ID-kort Rammeavtale Fysisk sikkerhet, vektertjenester og ID-kort
Formidlede anbud
-
0Siste år
-
0Siste 3 mnd
-
0Aktive nå
Avsluttet
20190021 Rammeavtale Fysisk sikkerhet, vektertjenester og ID-kort Rammeavtale Fysisk sikkerhet, vektertjenester og ID-kort
Formål
Skatteetaten ønsker en leverandør for levering av sikkerhet og sikkerhetstjenester til våre lokaler på landsbasis. Avtalen er delt i tre deler, vekter og resepsjonstjenester, id-kort/tjenestebevis samt fysisk sikkerhet. For å dekke alle tre delene tillates det bruk av underleverandører, maksimalt 2 ledd.
Formålet med vekter- og resepsjonstjenester: - Ivaretakelse av de ansattes, de besøkendes og byggets sikkerhet i bemanningstiden- Alarmtilknytning til vaktsentral og rask utrykning ved utløst alarm i, og utenom bemanningstiden - Generell vakt- og resepsjonstjeneste
Formålet med Id-kort/tjenestebevis: Skatteetaten har et id-kort og tjenestebevis med standard design inkludert teknologi på chip, plastkvalitet og sikkerhetselementer. Formålet med avtalen er å produsere nye kort ved behov iht valgte standard.
Formålet med fysisk sikkerhet: Skatteetaten skal ha en fremtidsrettet, effektiv og en helhetlig sikkerhetsløsning for hele etaten, det vil si et mål om standardisering på produkter, uavhengig av hvor i landet man er lokalisert.
Standard løsningSkatteetaten har i dag standardisert løsning på besøksregistreringssystem, alarmsystemer, adgangskontrollsystemer og overvåkning. For besøksregistreringssystemet er OnVisit og valgte Software leverandør Adaptive as, på de øvrige er Lenel Onguard valgt som software i standarden. Etaten har ikke rullet ut standard løsning på alle lokasjoner. Valgte leverandør må kunne overta eksisterende anlegg og i egen regi eller ved bruk av underleverandør forplikte seg til å yte service (drifte) samtlige anlegg.
nærmere beskrivelse av anskaffelsen er gitt i behovsspesifikasjonene i vedlegg 2a, b og c.
Skatteetaten ønsker en leverandør for levering av sikkerhet og sikkerhetstjenester til våre lokaler på landsbasis. Avtalen er delt i tre deler, vekter og resepsjonstjenester, id-kort/tjenestebevis samt fysisk sikkerhet. For å dekke alle tre delene tillates det bruk av underleverandører, maksimalt 2 ledd.
Formålet med vekter- og resepsjonstjenester: - Ivaretakelse av de ansattes, de besøkendes og byggets sikkerhet i bemanningstiden- Alarmtilknytning til vaktsentral og rask utrykning ved utløst alarm i, og utenom bemanningstiden - Generell vakt- og resepsjonstjeneste
Formålet med Id-kort/tjenestebevis: Skatteetaten har et id-kort og tjenestebevis med standard design inkludert teknologi på chip, plastkvalitet og sikkerhetselementer. Formålet med avtalen er å produsere nye kort ved behov iht valgte standard.
Formålet med fysisk sikkerhet: Skatteetaten skal ha en fremtidsrettet, effektiv og en helhetlig sikkerhetsløsning for hele etaten, det vil si et mål om standardisering på produkter, uavhengig av hvor i landet man er lokalisert.
Standard løsningSkatteetaten har i dag standardisert løsning på besøksregistreringssystem, alarmsystemer, adgangskontrollsystemer og overvåkning. For besøksregistreringssystemet er OnVisit og valgte Software leverandør Adaptive as, på de øvrige er Lenel Onguard valgt som software i standarden. Etaten har ikke rullet ut standard løsning på alle lokasjoner. Valgte leverandør må kunne overta eksisterende anlegg og i egen regi eller ved bruk av underleverandør forplikte seg til å yte service (drifte) samtlige anlegg.
nærmere beskrivelse av anskaffelsen er gitt i behovsspesifikasjonene i vedlegg 2a, b og c.
Anbud id:
621625
-
Sted:
-
Registrert:Monday 9. December 2019
Er du interessert i dette oppdraget?
Lignende oppdrag i
6 anbud
-
Bytte fra 10a til 16a sikringer i 2 leiligheter i samme blokkLeilighet 91: Trenger å bytte 2 sikringer fra 10a til 16a (begge går til kjøkkenet). Leilighet 75: Trenger å bytte 2 sikringer fra 10a til 16a (begge går til kjøkkenet). Her trengs det også å få lagt...
-
Drammen
-
Tuesday 31. December 2024
-
-
Ikke godkjent EU-kontroll - trenger å få fikset feil og ny kontrollKontrollseddel er vedlagt. Manglene fremkommer av bildet. Trenger å få utbedret nevnte feil, og ny kontroll.
-
Oslo
-
Wednesday 29. January 2025
-
-
-
Ønsker tilbud på resepsjonHei! Vi ønsker oss en respesjon i lokalene våre, og i den anledning er dette noe jeg lurer på om dere kan bistå med? En nokså enkel respesjon, men med nordisk design i eik farge. Typ lignende denne...
-
Drammen
-
Wednesday 29. January 2025
-
-
Flyttevask 79m2Flyttevask - 79m2 - på 28. 02. 2025 Beskrivelse • Boligtype: Leilighet • Antall etasjer: 1 • Skal hele boligen vaskes? Ja • Areal: 79 m² • Antall rom: • Soverom: 3 • Bad: 1 • Kjøkken: 1 • Stue: 1 Adre...
-
Trondheim
-
Wednesday 29. January 2025
-
-
Bytte svinghjul dsg vw Passat Alltrack 2016Pristilbud på å bytte svinghjul på bilen. ZT50712
-
Tromsø
-
Wednesday 29. January 2025
-