2019010901 Arbeidsklær, verneutstyr og tilhørende produkter og tjenester - Med delkontrakter
Formidlede anbud
-
0Siste år
-
0Siste 3 mnd
-
0Aktive nå
Avsluttet
2019010901 Arbeidsklær, verneutstyr og tilhørende produkter og tjenester - Med delkontrakter
Leverandøren skal i henhold til Rammeavtalen levere arbeidsklær, verneutstyr og tilhørende produkter og tjenester innenfor følgende produktgrupper:
1) Bekledning
2) Fottøy
3) Hodebeskyttelse
4) hørselvern
5) håndbeskyttelse
6) Kroppsbeskyttelse
7) Pustevern
8) Renromstøy
9) Øyebeskyttelse
Rammeavtalen skal dekke Oppdragsgivers behov for bekledning og beskyttelse ved mange ulike typer arbeid, eksempelvis innenfor:
- elektroarbeid,
- rørleggerarbeid,
- sveising,
- malearbeid,
- snekkerarbeid,
- mekanikerarbeid,
- bergingsarbeid (med høyt behov for synlighet) m. v.
Produktene vil benyttes i ulike miljøer, både innendørs og utendørs, som i produksjonsverksteder, mindre verksteder, på byggeplasser og under vedlikehold i felt. Sluttbrukere er eksempelvis personell ved stasjonære avdelinger (som verksteder og byggeplasser) og personell ved mobile avdelinger (fartøy og øvende avdelinger). Arbeidene kan finne sted både i innland og utland, eksempelvis i isaf, nato, eu og fn regi.
Oppdragsgiver har følgelig behov for et bredt spekter av produkter som tåler tøff og hyppig bruk og gir god beskyttelse i krevende miljøer.
Produkter og tjenester skal leveres til alle Oppdragsgivers lokasjoner. For en oversikt over Oppdragsgivers lokasjoner, se (info fjernet)
Det presiseres at produktene i Vedlegg d kun representerer volumprodukter til bruk i konkurransen. Oppdragsgiver har en ensidig rett til å utvide eller redusere leveringsomfanget av bekledning, verneutstyr og tilbehør innenfor respektive produktgrupper angitt i Vedlegg d.
Rammeavtalen har en estimert verdi på 85 mnok ekskl. Mva, inkludert opsjoner på forlengelse. Estimatet er gjort på bakgrunn av historiske tall og utgjør forventet fremtidig bruk etter Oppdragsgivers beste skjønn. Estimatet er ikke ment som noen øvre eller nedre grense for hva som kan kjøpes inn under rammeavtalen, og innebærer ikke noen forpliktelser til uttak eller kjøp. Det konkrete uttak er avhengig av Oppdragsgiver og brukernes skiftende behov i rammeavtaleperioden. Disse vil særlig kunne variere avhengig av gjennomførte øvelser, innrykk, allierte styrkes behov og annet i avtaleperioden.
1) Bekledning
2) Fottøy
3) Hodebeskyttelse
4) hørselvern
5) håndbeskyttelse
6) Kroppsbeskyttelse
7) Pustevern
8) Renromstøy
9) Øyebeskyttelse
Rammeavtalen skal dekke Oppdragsgivers behov for bekledning og beskyttelse ved mange ulike typer arbeid, eksempelvis innenfor:
- elektroarbeid,
- rørleggerarbeid,
- sveising,
- malearbeid,
- snekkerarbeid,
- mekanikerarbeid,
- bergingsarbeid (med høyt behov for synlighet) m. v.
Produktene vil benyttes i ulike miljøer, både innendørs og utendørs, som i produksjonsverksteder, mindre verksteder, på byggeplasser og under vedlikehold i felt. Sluttbrukere er eksempelvis personell ved stasjonære avdelinger (som verksteder og byggeplasser) og personell ved mobile avdelinger (fartøy og øvende avdelinger). Arbeidene kan finne sted både i innland og utland, eksempelvis i isaf, nato, eu og fn regi.
Oppdragsgiver har følgelig behov for et bredt spekter av produkter som tåler tøff og hyppig bruk og gir god beskyttelse i krevende miljøer.
Produkter og tjenester skal leveres til alle Oppdragsgivers lokasjoner. For en oversikt over Oppdragsgivers lokasjoner, se (info fjernet)
Det presiseres at produktene i Vedlegg d kun representerer volumprodukter til bruk i konkurransen. Oppdragsgiver har en ensidig rett til å utvide eller redusere leveringsomfanget av bekledning, verneutstyr og tilbehør innenfor respektive produktgrupper angitt i Vedlegg d.
Rammeavtalen har en estimert verdi på 85 mnok ekskl. Mva, inkludert opsjoner på forlengelse. Estimatet er gjort på bakgrunn av historiske tall og utgjør forventet fremtidig bruk etter Oppdragsgivers beste skjønn. Estimatet er ikke ment som noen øvre eller nedre grense for hva som kan kjøpes inn under rammeavtalen, og innebærer ikke noen forpliktelser til uttak eller kjøp. Det konkrete uttak er avhengig av Oppdragsgiver og brukernes skiftende behov i rammeavtaleperioden. Disse vil særlig kunne variere avhengig av gjennomførte øvelser, innrykk, allierte styrkes behov og annet i avtaleperioden.
Anbud id:
655122
-
Sted:
-
Registrert:Monday 29. June 2020
Er du interessert i dette oppdraget?
Lignende oppdrag i
6 anbud
-
Komfyrvakt- RjukanSkulle gjerne hatt bistand til å montere en komfyrvakt Rjukan
-
Tinn
-
Wednesday 5. February 2025
-
-
Prisforespørsel for digitalisering av dokumenter i a4 og a0 formatØnsker pris tilbud på skanning av flere esker med dokument, for digital lagring. Dokumenter i format a4 og a0, skal ikke ha fjernlager med fysisk lager lenger. Hva koster dette. Dere henter eskene a...
-
Trondheim
-
Wednesday 5. February 2025
-
-
Frakte fra terminal til bolig.Trenger tilbud på henting av Jacuzzi fra terminal i Stavanger til Storden. Vekt 480 kg må heises over huset for å plasseres på nedsiden av boligen. Blir evt etter 19. 3. 24
-
Stavanger
-
Wednesday 5. February 2025
-
-
Ønsker trefelling av stor gran i bratt terreng bak garasjeØnsker å felle ei stor voksen dobbel- gran på min eiendom. Står i bratt lende bak garasje. må kappes og fires ned bir for bit for ikke å ødelegge garasje.
-
Inderøy
-
Wednesday 5. February 2025
-
-
Flyttevask Tjeneste Trenger for Hus i ÅlesundJeg er på jakt etter et profesjonelt rengjøringsteam for et hus (140 m²). Rengjøringen bør inkludere: Generell grundig rengjøring av alle rom Rengjøring av vinduer Rengjøring av ovn (vennligst oppgi s...
-
Ålesund
-
Wednesday 5. February 2025
-