2019010901 Arbeidsklær, verneutstyr og tilhørende produkter og tjenester - Med delkontrakter
Formidlede anbud
-
0Siste år
-
0Siste 3 mnd
-
0Aktive nå
Avsluttet
2019010901 Arbeidsklær, verneutstyr og tilhørende produkter og tjenester - Med delkontrakter
Leverandøren skal i henhold til Rammeavtalen levere arbeidsklær, verneutstyr og tilhørende produkter og tjenester innenfor følgende produktgrupper:
1) Bekledning
2) Fottøy
3) Hodebeskyttelse
4) hørselvern
5) håndbeskyttelse
6) Kroppsbeskyttelse
7) Pustevern
8) Renromstøy
9) Øyebeskyttelse
Rammeavtalen skal dekke Oppdragsgivers behov for bekledning og beskyttelse ved mange ulike typer arbeid, eksempelvis innenfor:
- elektroarbeid,
- rørleggerarbeid,
- sveising,
- malearbeid,
- snekkerarbeid,
- mekanikerarbeid,
- bergingsarbeid (med høyt behov for synlighet) m. v.
Produktene vil benyttes i ulike miljøer, både innendørs og utendørs, som i produksjonsverksteder, mindre verksteder, på byggeplasser og under vedlikehold i felt. Sluttbrukere er eksempelvis personell ved stasjonære avdelinger (som verksteder og byggeplasser) og personell ved mobile avdelinger (fartøy og øvende avdelinger). Arbeidene kan finne sted både i innland og utland, eksempelvis i isaf, nato, eu og fn regi.
Oppdragsgiver har følgelig behov for et bredt spekter av produkter som tåler tøff og hyppig bruk og gir god beskyttelse i krevende miljøer.
Produkter og tjenester skal leveres til alle Oppdragsgivers lokasjoner. For en oversikt over Oppdragsgivers lokasjoner, se (info fjernet)
Det presiseres at produktene i Vedlegg d kun representerer volumprodukter til bruk i konkurransen. Oppdragsgiver har en ensidig rett til å utvide eller redusere leveringsomfanget av bekledning, verneutstyr og tilbehør innenfor respektive produktgrupper angitt i Vedlegg d.
Rammeavtalen har en estimert verdi på 85 mnok ekskl. Mva, inkludert opsjoner på forlengelse. Estimatet er gjort på bakgrunn av historiske tall og utgjør forventet fremtidig bruk etter Oppdragsgivers beste skjønn. Estimatet er ikke ment som noen øvre eller nedre grense for hva som kan kjøpes inn under rammeavtalen, og innebærer ikke noen forpliktelser til uttak eller kjøp. Det konkrete uttak er avhengig av Oppdragsgiver og brukernes skiftende behov i rammeavtaleperioden. Disse vil særlig kunne variere avhengig av gjennomførte øvelser, innrykk, allierte styrkes behov og annet i avtaleperioden.
1) Bekledning
2) Fottøy
3) Hodebeskyttelse
4) hørselvern
5) håndbeskyttelse
6) Kroppsbeskyttelse
7) Pustevern
8) Renromstøy
9) Øyebeskyttelse
Rammeavtalen skal dekke Oppdragsgivers behov for bekledning og beskyttelse ved mange ulike typer arbeid, eksempelvis innenfor:
- elektroarbeid,
- rørleggerarbeid,
- sveising,
- malearbeid,
- snekkerarbeid,
- mekanikerarbeid,
- bergingsarbeid (med høyt behov for synlighet) m. v.
Produktene vil benyttes i ulike miljøer, både innendørs og utendørs, som i produksjonsverksteder, mindre verksteder, på byggeplasser og under vedlikehold i felt. Sluttbrukere er eksempelvis personell ved stasjonære avdelinger (som verksteder og byggeplasser) og personell ved mobile avdelinger (fartøy og øvende avdelinger). Arbeidene kan finne sted både i innland og utland, eksempelvis i isaf, nato, eu og fn regi.
Oppdragsgiver har følgelig behov for et bredt spekter av produkter som tåler tøff og hyppig bruk og gir god beskyttelse i krevende miljøer.
Produkter og tjenester skal leveres til alle Oppdragsgivers lokasjoner. For en oversikt over Oppdragsgivers lokasjoner, se (info fjernet)
Det presiseres at produktene i Vedlegg d kun representerer volumprodukter til bruk i konkurransen. Oppdragsgiver har en ensidig rett til å utvide eller redusere leveringsomfanget av bekledning, verneutstyr og tilbehør innenfor respektive produktgrupper angitt i Vedlegg d.
Rammeavtalen har en estimert verdi på 85 mnok ekskl. Mva, inkludert opsjoner på forlengelse. Estimatet er gjort på bakgrunn av historiske tall og utgjør forventet fremtidig bruk etter Oppdragsgivers beste skjønn. Estimatet er ikke ment som noen øvre eller nedre grense for hva som kan kjøpes inn under rammeavtalen, og innebærer ikke noen forpliktelser til uttak eller kjøp. Det konkrete uttak er avhengig av Oppdragsgiver og brukernes skiftende behov i rammeavtaleperioden. Disse vil særlig kunne variere avhengig av gjennomførte øvelser, innrykk, allierte styrkes behov og annet i avtaleperioden.
Anbud id:
655122
-
Sted:
-
Registrert:Monday 29. June 2020
Er du interessert i dette oppdraget?
Lignende oppdrag i
6 anbud
-
Servitører til bryllupHei igjen! Vi på utkikk etter servitører og bartender(e) til bryllupet. Det blir ca. 100 gjester, 10 bord og en variant av grillbuffet til hovedrett, så der er det drikkeserving som gjelder. Det gje...
-
Bjørnafjorden
-
Tuesday 4. February 2025
-
-
Monterer dusj kabinettMonterer dusj kabinett, ønsker kjøper og få montert ett dusjkabinett med mål 1 x 1 meter i hjørne. Det er armatur / dusj på rommet.
-
Sola
-
Tuesday 4. February 2025
-
-
Brosjyreproduksjon i fargerBrosjyre 52 sider, farget, stift i rygg.
-
Grimstad
-
Tuesday 4. February 2025
-
-
-
Skifte krane på kjøkkenKjøkkenkranen drypper. Jeg ønsker hjelp til å skifte den
-
Molde
-
Tuesday 4. February 2025
-