IT/Web og Support i Møre og Romsdal
-
0Siste år
-
0Siste 3 mnd
-
0Aktive nå
2022-50 Designoverbygg for SharePoint til nytt intranett
Tilleggsinformasjon: Oppdragsgiver benytter elektroniske anskaffelsesprosesser via systemleverandør Mercell ((info fjernet)). Det kreves bl. a. At tilbud skal leveres elektronisk innen angitt tilbudsfrist. Leverandør har risikoen for at tilbudet er levert innen (info fjernet) anbefales derfor at tilbudet leveres i god tid før fristens utløp, f. Eks. Minimum 3 timer før tilbudsfristens utløp. Ved problem i forbindelse med innlevering av tilbudet skal det først tas kontakt med Mercell support ((info fjernet) / (info fjernet)). Alternativt kan konkurranseansvarlig kontaktes. Elektronisk signaturDet vil under innlevering av tilbudet bli bedt om en elektronisk signatur. Elektronisk signatur kan skaffes på (info fjernet), (info fjernet) eller (info fjernet). Leverandør kan teste sin elektroniske signatur ved å benytte lenken (info fjernet)? KommunikasjonAll kommunikasjon i anskaffelsesprosessen skal foregå via Mercell. Dette for at all kommunikasjon skal loggføres.
-
Registrert:Sunday 1. May 2022