IT/Web og Support i Oslo
Formidlede anbud
-
0Siste år
-
0Siste 3 mnd
-
0Aktive nå
Oslo
Avsluttet
ANBUD 13-035 DIALOGTJENESTER
Formål
Vinmonopolet ønsker å etablere enkelte nye dialogtjenester for kunder som kommuniserer med oss utenfor våre utsalgssteder. målet er å styrke tjenestene knyttet til kundedialog og effektivisere håndteringen av den. Vinmonopolet behandler i dag ca. 130. 000 henvendelser fra våre brukere gjennom internt kundesenter og digitale kanaler (hvorav ca. 80. 000 av disse henvendelsene i dag kommer pr. Telefon).
nærmere beskrivelse er gitt i Kravspesifikasjonen, jf. Vedlegg 1.
Oppdragsgiver benytter Mercell Sourcing Service. For å melde din interesse, samt få tilgang til eventuelle dokumenter, skal du klikke på lenken nedenfor eller kopiere og lime inn lenken i din nettleser. (info fjernet). følg deretter instruksjoner på nettsiden.
Vinmonopolet ønsker å etablere enkelte nye dialogtjenester for kunder som kommuniserer med oss utenfor våre utsalgssteder. målet er å styrke tjenestene knyttet til kundedialog og effektivisere håndteringen av den. Vinmonopolet behandler i dag ca. 130. 000 henvendelser fra våre brukere gjennom internt kundesenter og digitale kanaler (hvorav ca. 80. 000 av disse henvendelsene i dag kommer pr. Telefon).
nærmere beskrivelse er gitt i Kravspesifikasjonen, jf. Vedlegg 1.
Oppdragsgiver benytter Mercell Sourcing Service. For å melde din interesse, samt få tilgang til eventuelle dokumenter, skal du klikke på lenken nedenfor eller kopiere og lime inn lenken i din nettleser. (info fjernet). følg deretter instruksjoner på nettsiden.
Anbud id:
279019
-
Sted:Oslo
-
Registrert:Thursday 28. November 2013
Er du interessert i dette oppdraget?