Arkitekt, IT/Web og Support i Oslo
Formidlede anbud
-
0Siste år
-
0Siste 3 mnd
-
0Aktive nå
Oslo
Avsluttet
Anskaffelse av henvendelseshåndteringssystem
Ssb planlegger å effektivisere sin henvendelseshåndtering ved å anskaffe et nytt verktøy for Service Management. Dette gjelder henvendelser både fra interne og eksterne brukere av våre tjenester. Det er i dag en rekke forskjellige organisatoriske enheter som mottar henvendelser ut fra hvilke type henvendelser det gjelder. Vi har flere forskjellige systemer for saksbehandling, hp Service Manager, otrs, jira, med flere. Vi vil ha en mer enhetlig henvendelseshåndtering. Det er behov for å redusere antall systemer for å bedre mulighetene for samhandling og for å utnytte de ressursene vi bruker til henvendelseshåndtering på en bedre måte. Det kan være aktuelt med flere former for «sourcing». Oppdragsgiver benytter Mercell Sourcing Service. For å melde din interesse, samt få tilgang til eventuelle dokumenter, skal du klikke på lenken nedenfor eller kopiere og lime inn lenken i din nettleser. [[(info fjernet)]]. følg deretter instruksjoner på nettsiden.
Anbud id:
305638
-
Sted:Oslo
-
Registrert:Sunday 25. May 2014
Er du interessert i dette oppdraget?
Lignende oppdrag i Oslo
1 anbud
-
Oppbygning av 2 stk boliger i osloTrenger entreprenør til å sette opp 2 boliger i (info fjernet) med oppstart så raskt som mulig. Kontraktsum på 6, 5 millioner. Arbeidene inkluderer blant annet tømrerarbeider, murer, betongarbeider, malerarb...
-
Oslo
-
Wednesday 18. December 2024
-