IT/Web og Support i Agder
Formidlede anbud
-
0Siste år
-
0Siste 3 mnd
-
0Aktive nå
Agder
Avsluttet
Anskaffelse av KGV og KOV
Oppdragsgiver ønsker med denne konkurransen å inngå kontrakt om levering av konkurransegjennomføringsverktøy (kgv) og Kontraktsverktøy (kov) for Knutepunkt sørldandet Innkjøp. kgv og kov skal bidra til mer effektive anskaffelser, samt å kvalitetssikre at alle faser i forbindlse med anskaffelser skjer i tråd med gjeldende lover og regler.
Anskaffelsen omfatter:
- Tilgang til nødvendig software og lisenser
- Opplæring av Innkjøpstjenesten (5 brukere)
- Oppdatering/oppgradering av programvare
- Service og vedlikehold
- Supporttelefon / support-system
- Integrasjon mot oppdragsgivers arkivsystem (Public 360° versjon: 4. 1 SP5)
Se Konkurransegrunnlaget for mer informasjon.
kgv skal ved implementering dekke behovet til:
- Innkjøpstjenesten, fem «tunge» brukere med full tilgang til kgv.
- Brukerutvalget, ti «lette» brukere med rullerende og variabel tilgang til konkurransene, tilbudene og evalueringen.
kov skal ved implementering dekke behovet til:
- Innkjøpstjenesten, fem «tunge» brukere med full tilgang til adm. Av kontraktene.
- Lesetilgang for mange samtidige brukere (minimum 100).
Anskaffelsen omfatter:
- Tilgang til nødvendig software og lisenser
- Opplæring av Innkjøpstjenesten (5 brukere)
- Oppdatering/oppgradering av programvare
- Service og vedlikehold
- Supporttelefon / support-system
- Integrasjon mot oppdragsgivers arkivsystem (Public 360° versjon: 4. 1 SP5)
Integrasjon mot sak/arkiv er et avgjørende krav, men anskaffelse av integrasjonsløsningen skal tilbys som opsjon.
Ovennevnte omfang gjelder ved implementering av løsningen, og medfører ingen forpliktelser for oppdragsgiver eller rettigheter for leverandøren. Økonomiske rammevilkår, politiske vedtak, endringer i behovet og systemløsningens egnethet og funksjoner vil kunne påvirke antall brukere på alle nivåer.
Anskaffelsen omfatter:
- Tilgang til nødvendig software og lisenser
- Opplæring av Innkjøpstjenesten (5 brukere)
- Oppdatering/oppgradering av programvare
- Service og vedlikehold
- Supporttelefon / support-system
- Integrasjon mot oppdragsgivers arkivsystem (Public 360° versjon: 4. 1 SP5)
Se Konkurransegrunnlaget for mer informasjon.
kgv skal ved implementering dekke behovet til:
- Innkjøpstjenesten, fem «tunge» brukere med full tilgang til kgv.
- Brukerutvalget, ti «lette» brukere med rullerende og variabel tilgang til konkurransene, tilbudene og evalueringen.
kov skal ved implementering dekke behovet til:
- Innkjøpstjenesten, fem «tunge» brukere med full tilgang til adm. Av kontraktene.
- Lesetilgang for mange samtidige brukere (minimum 100).
Anskaffelsen omfatter:
- Tilgang til nødvendig software og lisenser
- Opplæring av Innkjøpstjenesten (5 brukere)
- Oppdatering/oppgradering av programvare
- Service og vedlikehold
- Supporttelefon / support-system
- Integrasjon mot oppdragsgivers arkivsystem (Public 360° versjon: 4. 1 SP5)
Integrasjon mot sak/arkiv er et avgjørende krav, men anskaffelse av integrasjonsløsningen skal tilbys som opsjon.
Ovennevnte omfang gjelder ved implementering av løsningen, og medfører ingen forpliktelser for oppdragsgiver eller rettigheter for leverandøren. Økonomiske rammevilkår, politiske vedtak, endringer i behovet og systemløsningens egnethet og funksjoner vil kunne påvirke antall brukere på alle nivåer.
Anbud id:
257260
-
Sted:Kristiansand
-
Registrert:Wednesday 26. June 2013
Er du interessert i dette oppdraget?