IT/Web og Support i Oslo
Formidlede anbud
-
0Siste år
-
0Siste 3 mnd
-
0Aktive nå
Oslo
Avsluttet
Anskaffelse av løsning for effektiv håndtering av henvendelser
Miljødirektoratet har i lengre tid opplevd utfordringer knyttet til hvordan vi håndterer innkommende henvendelser fra publikum. Strategien vår slår fast at vi skal møte brukernes forventninger om enkle, effektive, digitale tjenester og videreutvikle brukervennlige tjenester som forenkler og forbedrer kontakten med oss. Dagens arbeidsform må derfor forbedres. Etter en konseptutredning ser vi at det er gevinster å hente, i form av effektivisering og leveransekvalitet, ved å forenkle systemet for henvendelser både for eksterne brukere og interne saksbehandlere. Vi ønsker derfor å gå til innkjøp av et system for mer effektiv håndtering av henvendelser i Miljødirektoratet.
Anbud id:
770457
-
Sted:Hele Norge
-
Registrert:Thursday 25. November 2021
Er du interessert i dette oppdraget?
Lignende oppdrag i Oslo
4 anbud
-
Hjelp til nettside,Trenger hjelp med å lage rn nettside med Wordpress, da jeg har domene og webhotell, skal ikke ha nettbutikk, bare en enkel å grei nettside om slektsforskning. Noen kan jeg selv
-
Oslo
-
Monday 20. January 2025
-
-
Enkel jobb for it studentI forbindelse med at vi skal bytte leverandør på nettbutikk, er vi på jakt etter en it student som trenger en ekstrajobb. Jobben går i og legge over priduktbilder og tekst fra gammel nettbutikk Wooco...
-
Bærum
-
Friday 17. January 2025
-