Anskaffelse av rammeavtale for tolketjenester til NAV
Formidlede anbud
-
0Siste år
-
0Siste 3 mnd
-
0Aktive nå
Avsluttet
Anskaffelse av rammeavtale for tolketjenester til NAV
Formålet med anskaffelsen er å etablere en rammeavtale som vil dekke NAVs behov for tolketjenester i hele landet. Dette innebærer muntlige oversettelser fra norsk til tolkespråk og omvendt.
mål for anskaffelsen:
- Sikre at tolkeoppdrag i nav utføres kun av kvalifiserte tolker, dvs. Tolk med dokumenterte tolkefaglige kvalifikasjoner som kvalifiserer for oppføring i Nasjonalt tolkeregister, jf. Del iii - Bilag, punkt 2. 3. 2.
- Sikre at flest mulig av oppdragene utføres av tolker i de fire øverste kategoriene i Nasjonalt tolkeregister, jf. Del iii - Bilag, punkt 2. 3. 2.
- Sikre god kvalitet i de tolketjenester som tilbys og gjennomføres. Gode teknologiske løsninger og tilgjengelige ressurser for innovasjon og utbedringer av bestillingsløsninger og tolkeformidling er sentralt.
Spørsmål til konkurransegrunnlaget som kommer inn i løpet av juli måned vil ikke bli besvart før 09. 08. 21. Det er ikke satt frist for å stille spørsmål ut over det som følger av forskriften. Oppdragsgiver skal senest 6 dager før tilbudsfristen utløper gi svar på eventuelle spørsmål, det er derfor ønskelig at eventuelle spørsmål sendes inn i rimelig tid før dette.
mål for anskaffelsen:
- Sikre at tolkeoppdrag i nav utføres kun av kvalifiserte tolker, dvs. Tolk med dokumenterte tolkefaglige kvalifikasjoner som kvalifiserer for oppføring i Nasjonalt tolkeregister, jf. Del iii - Bilag, punkt 2. 3. 2.
- Sikre at flest mulig av oppdragene utføres av tolker i de fire øverste kategoriene i Nasjonalt tolkeregister, jf. Del iii - Bilag, punkt 2. 3. 2.
- Sikre god kvalitet i de tolketjenester som tilbys og gjennomføres. Gode teknologiske løsninger og tilgjengelige ressurser for innovasjon og utbedringer av bestillingsløsninger og tolkeformidling er sentralt.
Spørsmål til konkurransegrunnlaget som kommer inn i løpet av juli måned vil ikke bli besvart før 09. 08. 21. Det er ikke satt frist for å stille spørsmål ut over det som følger av forskriften. Oppdragsgiver skal senest 6 dager før tilbudsfristen utløper gi svar på eventuelle spørsmål, det er derfor ønskelig at eventuelle spørsmål sendes inn i rimelig tid før dette.
Anbud id:
727747
-
Sted:
-
Registrert:Friday 4. June 2021
Er du interessert i dette oppdraget?
Lignende oppdrag i
6 anbud
-
Servitører til bryllupHei igjen! Vi på utkikk etter servitører og bartender(e) til bryllupet. Det blir ca. 100 gjester, 10 bord og en variant av grillbuffet til hovedrett, så der er det drikkeserving som gjelder. Det gje...
-
Bjørnafjorden
-
Tuesday 4. February 2025
-
-
Monterer dusj kabinettMonterer dusj kabinett, ønsker kjøper og få montert ett dusjkabinett med mål 1 x 1 meter i hjørne. Det er armatur / dusj på rommet.
-
Sola
-
Tuesday 4. February 2025
-
-
Brosjyreproduksjon i fargerBrosjyre 52 sider, farget, stift i rygg.
-
Grimstad
-
Tuesday 4. February 2025
-
-
-
Skifte krane på kjøkkenKjøkkenkranen drypper. Jeg ønsker hjelp til å skifte den
-
Molde
-
Tuesday 4. February 2025
-