Anskaffelse av rammeavtale romadministrasjonsløsning med elektroniske skilt ved Sykehuset i Vestfold
Formidlede anbud
-
0Siste år
-
0Siste 3 mnd
-
0Aktive nå
Avsluttet
Anskaffelse av rammeavtale romadministrasjonsløsning med elektroniske skilt ved Sykehuset i Vestfold
Barne- og ungdomspsykiatrisk avdeling (bupa) ved Sykehuset i Vestfold samlokaliserer store deler av virksomheten i nyoppført bygg i Anton Jenssens gate 2 i tønsberg, med innflytting i januar 2017. i forberedelsene til samlokaliseringen har bupa sett på muligheter for forbedringsområder og bedret arbeidsflyt i det nye bygget og identifisert områder der ikt-løsninger kan bidra til bedre areal- og romutnyttelse, mer effektive arbeidsprosesser og til optimalisering av helsegevinster for pasientene.
Formålet med anskaffelsen er å oppnå en bedre areal- og romutnyttelse og økt effektivitet i berørte arbeidsprosesser. Anskaffelsen forventes å gi positive effekter for bupa og effektene og erfaringene i bruk av løsningene ved bupa vil legges til grunn for en eventuell videre avrop for andre avdelinger ved Sykehuset i Vestfold. Konkrete effektmål er:
Redusert tidsbruk i booking av møte-/behandlingsrom
Større bruksfrekvens av møte-/behandlingsrom
Bedre arealutnyttelse
Det skal legges til grunn følgende identifiserte kvalitetskrav:
møterom skal kunne benyttes som behandlerrom og vice versa
Det skal være mulig å reservere rom fra mobil, pc eller e-skilt
løsningen skal kunne gi oversikt over hvem som er på jobb og hvor de befinner seg
Det skal være enkelt å finne frem til det enkelte møterom
løsningen skal kunne vise navn og valgfri informasjon (type stilling, funksjon o. l.) på den som disponerer rommet for bestilt tidsrom. Et standardoppsett skal tilbys og informasjonen må kunne oppdateres automatisk
Formålet med anskaffelsen er å oppnå en bedre areal- og romutnyttelse og økt effektivitet i berørte arbeidsprosesser. Anskaffelsen forventes å gi positive effekter for bupa og effektene og erfaringene i bruk av løsningene ved bupa vil legges til grunn for en eventuell videre avrop for andre avdelinger ved Sykehuset i Vestfold. Konkrete effektmål er:
Redusert tidsbruk i booking av møte-/behandlingsrom
Større bruksfrekvens av møte-/behandlingsrom
Bedre arealutnyttelse
Det skal legges til grunn følgende identifiserte kvalitetskrav:
møterom skal kunne benyttes som behandlerrom og vice versa
Det skal være mulig å reservere rom fra mobil, pc eller e-skilt
løsningen skal kunne gi oversikt over hvem som er på jobb og hvor de befinner seg
Det skal være enkelt å finne frem til det enkelte møterom
løsningen skal kunne vise navn og valgfri informasjon (type stilling, funksjon o. l.) på den som disponerer rommet for bestilt tidsrom. Et standardoppsett skal tilbys og informasjonen må kunne oppdateres automatisk
Anbud id:
497333
-
Sted:
-
Registrert:Friday 17. November 2017
Er du interessert i dette oppdraget?
Lignende oppdrag i
6 anbud
-
Husvask 100 kvadrat leilighet på ett planØnsker å komme i kontakt med en som kan gjennomføre vask hos oss. Dette inkluderer -vask av bad og toalett -tørking av støv mm. Anslått tid: ca 2 timer
-
Trondheim
-
Sunday 12. January 2025
-
-
Surnadal. Bygge inn kompressor til vakumdo på utsiden av huset.Bygge kompressor på utsiden av der vakumdoen er i bøfjorden i Surnadal. Legge takpapp på 2 utspring
-
Lillehammer
-
Sunday 12. January 2025
-
-
Montere Futurehome puck til VVBElektriker koble vvb smart puck til vvb. Trenger å koble opp en Futurehome puck til vvb, se bilder. Vvb skal kobles fra vannlekksjepanelet og direkte til vvb pucken. Det er en oso med 2 varmeelemente...
-
Asker
-
Sunday 12. January 2025
-