IT/Web og Support, Regnskap i Østfold
Formidlede anbud
-
0Siste år
-
0Siste 3 mnd
-
0Aktive nå
Østfold
Avsluttet
Anskaffelse av styringsverktøy
Fredrikstad kommune planlegger å kunngjøre en anskaffelse av nytt styringsverktøy.
Fredrikstadkommune er usikre på hva som allerede finnes av løsninger i markedet(hyllevare), og hvilken funksjonalitet leverandørmarkedet har under utvikling eller som kan tilpasses.
Vi ønsker derfor å invitere til en leverandørkonferanse i form av én-til-én-møter mellom oppdragsgiver og leverandør før vi utformer konkurransedokumentene.
Formålet med leverandørkonferansen er å etablere en arena hvor leverandøren kan presentere sine løsninger, komme med innspill til og stille spørsmål om anskaffelsen.
Verktøyet skal legge vekt på digitalisering og effektivisering av arbeidsprosesser. Verktøyet skal bidra til å gi ledere på alle nivåer den nødvendige informasjonen de trenger for daglig styring og ledelse av sin virksomhet, i tillegg til å bidra til å effektivisere utarbeidelse av plandokumenter, rapportering, oppfølging og analyse.
Leverandørkonferansene vil bli gjennomført den 25. 01. 2019 i rådhuset i Fredrikstad. Vi planlegger at hvert møte skal vare ca. 2 timer og leverandørene må beregne å bruke maksimalt 1, 5 time på sin presentasjon.
Etter påmeldingsfristen vil hver enkelt leverandør få eksakt møtetidspunkt, sted og agenda. Vi vil også sende ut case som illustrerer hva man ønsker å få ut av ett nytt styringsverktøy.
Foreløpig agenda på konferansen er:
Kort orientering om oppdragsgiver og den planlagte anskaffelsen
- Leverandørens presentasjon
- Spørsmål
påmelding innen 18. 01. 2019
påmelding sendes via Mercell-portalen under fanebladet kommunikasjon. Klikk på ikonet «ny melding» og skriv hvem som kommer fra deres firma.
Velkommen til konferanse!
Fredrikstadkommune er usikre på hva som allerede finnes av løsninger i markedet(hyllevare), og hvilken funksjonalitet leverandørmarkedet har under utvikling eller som kan tilpasses.
Vi ønsker derfor å invitere til en leverandørkonferanse i form av én-til-én-møter mellom oppdragsgiver og leverandør før vi utformer konkurransedokumentene.
Formålet med leverandørkonferansen er å etablere en arena hvor leverandøren kan presentere sine løsninger, komme med innspill til og stille spørsmål om anskaffelsen.
Verktøyet skal legge vekt på digitalisering og effektivisering av arbeidsprosesser. Verktøyet skal bidra til å gi ledere på alle nivåer den nødvendige informasjonen de trenger for daglig styring og ledelse av sin virksomhet, i tillegg til å bidra til å effektivisere utarbeidelse av plandokumenter, rapportering, oppfølging og analyse.
Leverandørkonferansene vil bli gjennomført den 25. 01. 2019 i rådhuset i Fredrikstad. Vi planlegger at hvert møte skal vare ca. 2 timer og leverandørene må beregne å bruke maksimalt 1, 5 time på sin presentasjon.
Etter påmeldingsfristen vil hver enkelt leverandør få eksakt møtetidspunkt, sted og agenda. Vi vil også sende ut case som illustrerer hva man ønsker å få ut av ett nytt styringsverktøy.
Foreløpig agenda på konferansen er:
Kort orientering om oppdragsgiver og den planlagte anskaffelsen
- Leverandørens presentasjon
- Spørsmål
påmelding innen 18. 01. 2019
påmelding sendes via Mercell-portalen under fanebladet kommunikasjon. Klikk på ikonet «ny melding» og skriv hvem som kommer fra deres firma.
Velkommen til konferanse!
Anbud id:
563621
-
Sted:Fredrikstad
-
Registrert:Friday 11. January 2019
Er du interessert i dette oppdraget?