Snekker i Møre og Romsdal
Formidlede anbud
-
0Siste år
-
0Siste 3 mnd
-
0Aktive nå
Møre og Romsdal
Avsluttet
Anskaffelse - Kontormøbler
Innkjøpssamarbeidet på Sunnmøre innbyr til konkurranse om kjøp av kontormøbler.
i denne konkurransen, hvor Ålesund kommune er oppdragsgiver, deltar følgende kommuner, interkommunale selskap og foretak: Ålesund, Ørskog, Giske, Sula, Haram, Stranda, Skodje, Sykkylven, Ålesund Havnevesen (Åhv), Ålesundregionen interkommunale miljøselskap iks (Årim) og Sunnmøre Regionråd (sr). Det poengteres at for Årim og sr gjelder avtalen kun Deres kjøp til administrasjon/hovedkontor.
Formålet med anskaffelsen er å inngå rammeavtale med en leverandør som kan dekke kommunenes, interkommunale selskap og foretaks løpende behov for slike produkter i henhold til kravspesifikasjon - konkurransegrunnlagets Del 2.
For denne anbudsprosessen benytter oppdragsgiver Visma TendSign. For å melde din interesse på dette anbudet og få tilgang til dokumenter, skal du kopiere og lime inn lenken i din nettleser.
(info fjernet)? id=33484
Alle tilbud skal leveres elektronisk via Visma, (info fjernet) innen tilbudsfristen. Er du ikke bruker hos Visma eller har spørsmål knyttet til funksjonalitet i verktøyet (som for eksempel hvordan du skal gi tilbud), ta kontakt med Visma Support på tlf: (info fjernet) 6814 eller på e-post til: [email protected]
Det anbefales at tilbudet leveres i god tid før fristens utløp. Skulle det komme tilleggsinformasjon fra oppdragsgiver som fører til at du ønsker å endre tilbudet ditt før tilbudsfristen utgår, kan du gå inn og åpne tilbudet, gjøre eventuelle endringer og levere på nytt helt inntil tilbudsfristen utgår. Det siste leverte tilbudet regnes som det endelige tilbudet.
Mengde fremkommer av konkurransegrunnlaget.
Det foreligger ved utlysning av konkurransen ingen rammeavtale på kontormøbler for kunde. i og med at det ikke er noen rammeavtale på disse produktene, så foreligger det ingen statistikk over kjøp på disse produktene. Volumet og omfanget som er oppgitt i prisskjema og omfanget på kontrakten er derfor kun ett estimat, og er satt for å få en prismessig sammenligning i evalueringen. Volum pr. Produkt vil i avtaleperioden variere fra
oppgitte statistikk, og vil være avhengig av Oppdragsgivers behov, aktiviteter,
budsjettsituasjon og andre rammefaktorer.
Oppdragsgiver har grovt anslått omfanget på kontrakten til en årlig verdi på rundt 1. 500. 000, - nok eks. Mva.
Det poengteres at overnevnte oppgitte anslag kun et grovt anslag, og at omfanget på kontrakten vil avvike fra dette i avtaleperioden. Oppdragsgiver er ikke bundet av det oppgitte
anslag/omfang. Dette er kun grovt anslag som kun er ment for å gi leverandør en pekepinne på omfanget av avtalen.
i denne konkurransen, hvor Ålesund kommune er oppdragsgiver, deltar følgende kommuner, interkommunale selskap og foretak: Ålesund, Ørskog, Giske, Sula, Haram, Stranda, Skodje, Sykkylven, Ålesund Havnevesen (Åhv), Ålesundregionen interkommunale miljøselskap iks (Årim) og Sunnmøre Regionråd (sr). Det poengteres at for Årim og sr gjelder avtalen kun Deres kjøp til administrasjon/hovedkontor.
Formålet med anskaffelsen er å inngå rammeavtale med en leverandør som kan dekke kommunenes, interkommunale selskap og foretaks løpende behov for slike produkter i henhold til kravspesifikasjon - konkurransegrunnlagets Del 2.
For denne anbudsprosessen benytter oppdragsgiver Visma TendSign. For å melde din interesse på dette anbudet og få tilgang til dokumenter, skal du kopiere og lime inn lenken i din nettleser.
(info fjernet)? id=33484
Alle tilbud skal leveres elektronisk via Visma, (info fjernet) innen tilbudsfristen. Er du ikke bruker hos Visma eller har spørsmål knyttet til funksjonalitet i verktøyet (som for eksempel hvordan du skal gi tilbud), ta kontakt med Visma Support på tlf: (info fjernet) 6814 eller på e-post til: [email protected]
Det anbefales at tilbudet leveres i god tid før fristens utløp. Skulle det komme tilleggsinformasjon fra oppdragsgiver som fører til at du ønsker å endre tilbudet ditt før tilbudsfristen utgår, kan du gå inn og åpne tilbudet, gjøre eventuelle endringer og levere på nytt helt inntil tilbudsfristen utgår. Det siste leverte tilbudet regnes som det endelige tilbudet.
Mengde fremkommer av konkurransegrunnlaget.
Det foreligger ved utlysning av konkurransen ingen rammeavtale på kontormøbler for kunde. i og med at det ikke er noen rammeavtale på disse produktene, så foreligger det ingen statistikk over kjøp på disse produktene. Volumet og omfanget som er oppgitt i prisskjema og omfanget på kontrakten er derfor kun ett estimat, og er satt for å få en prismessig sammenligning i evalueringen. Volum pr. Produkt vil i avtaleperioden variere fra
oppgitte statistikk, og vil være avhengig av Oppdragsgivers behov, aktiviteter,
budsjettsituasjon og andre rammefaktorer.
Oppdragsgiver har grovt anslått omfanget på kontrakten til en årlig verdi på rundt 1. 500. 000, - nok eks. Mva.
Det poengteres at overnevnte oppgitte anslag kun et grovt anslag, og at omfanget på kontrakten vil avvike fra dette i avtaleperioden. Oppdragsgiver er ikke bundet av det oppgitte
anslag/omfang. Dette er kun grovt anslag som kun er ment for å gi leverandør en pekepinne på omfanget av avtalen.
Anbud id:
240617
-
Registrert:Friday 15. March 2013
Er du interessert i dette oppdraget?
Lignende oppdrag i Møre og Romsdal
2 anbud
-
Front siden av skuffeDet er litt feil på front siden av en kjøkenskuffe som har høyglans. Det er hvit farge og må repareres. Tror ikke at der er mye å jobbe men skulle være veldig tannkemlig om noen kan det.
-
Ålesund
-
Monday 9. December 2024
-
-
Lappe 10 cm løs søm i sofa seteEn søm som sitter ganske dypt omtrent midt på setet, har revnet i en ny sofa. Revnen er ca 10 cm. Det er ikke mulig å ta av trekket. Det er pu skinn og sømmen sitter så dypt at det er vanskelig å kom...
-
Giske
-
Wednesday 4. December 2024
-