Avlysning av konkurranse - Leverandør til nettløsninger/publikasjonsplattform (CMS) og tilhørende tjenester - Med delkontrakter
Formidlede anbud
-
0Siste år
-
0Siste 3 mnd
-
0Aktive nå
Avsluttet
Avlysning av konkurranse - Leverandør til nettløsninger/publikasjonsplattform (CMS) og tilhørende tjenester - Med delkontrakter
Mattilsynet ønsker en hodeløs cms-plattform, som er godt etablert i markedet og der det er flere leverandører som tilbyr samme produkt. Og en bistandsavtale på å utvikle innhold på tilbudt plattform
Samtlige av Mattilsynets nettløsninger er bygget på og forvaltet gjennom strategier og konsepter som er 5-9 år gamle. Det er på tide å revidere disse ut fra Mattilsynets strategi 2020-2025 og andre føringer som har endret seg eller kommer til å endre seg i tiden fremover. Mattilsynet har også behov for en mer koordinert og effektiv forvaltning av innholdet på nettløsningene enn det vi har i dag.
Tjenestene som dekker de aktuelle målgruppene i dag:
- Intranett (for ansatte)
- (info fjernet) (primært for næringene)
- (info fjernet) (primært for forbrukere)
- (info fjernet)/smilefjes (primært for forbrukere)
- MatSvar (for ansatte i telefontjeneste)
De overordnede målene med Mattilsynets eksterne nettjenester er å hjelpe virksomheter og forbrukere til å ta velbegrunnede valg, følge regelverket og gjøre ting rett. i tillegg har vi mål om å øke målgruppenes kunnskap om relevante tema knyttet til sine behov, og gi dem økt mulighet til dialog med Mattilsynet. Det overordnede målet med de interne nettjenestene er at Mattilsynets ansatte skal kunne dele kunnskap og kultur på best mulig måte, og operere mest mulig som ett lag over hele landet.
Samtlige av Mattilsynets nettløsninger er bygget på og forvaltet gjennom strategier og konsepter som er 5-9 år gamle. Det er på tide å revidere disse ut fra Mattilsynets strategi 2020-2025 og andre føringer som har endret seg eller kommer til å endre seg i tiden fremover. Mattilsynet har også behov for en mer koordinert og effektiv forvaltning av innholdet på nettløsningene enn det vi har i dag.
Tjenestene som dekker de aktuelle målgruppene i dag:
- Intranett (for ansatte)
- (info fjernet) (primært for næringene)
- (info fjernet) (primært for forbrukere)
- (info fjernet)/smilefjes (primært for forbrukere)
- MatSvar (for ansatte i telefontjeneste)
De overordnede målene med Mattilsynets eksterne nettjenester er å hjelpe virksomheter og forbrukere til å ta velbegrunnede valg, følge regelverket og gjøre ting rett. i tillegg har vi mål om å øke målgruppenes kunnskap om relevante tema knyttet til sine behov, og gi dem økt mulighet til dialog med Mattilsynet. Det overordnede målet med de interne nettjenestene er at Mattilsynets ansatte skal kunne dele kunnskap og kultur på best mulig måte, og operere mest mulig som ett lag over hele landet.
Anbud id:
675014
-
Sted:
-
Registrert:Saturday 10. October 2020
Er du interessert i dette oppdraget?
Lignende oppdrag i
6 anbud
-
Stifte AS og videre samarbeidVi trenger hjelp for å stifte as, to eiere. Ansatte blir vi 2, så er planen å få flere etterhvert, Vi trenger hjelp a-å for regnskapet, evt budsjett, rådgivning osv.
-
Oslo
-
Tuesday 28. January 2025
-
-
Male rundt vinduer og dører utvendigVinduer og dører + takkasser og vindskier.
-
Sortland
-
Tuesday 28. January 2025
-
-
Nibe F750 service og anslå pris for å legge vann i 2. etg.Service er enkelt og greit. Jeg har kjøpt hus og tenker det passer seg med en service, samt noen tips fra fagpersoner rundt slike varmepumper. Prisanslaget oppe kan bli til en betydelig større jobb....
-
Haugesund
-
Tuesday 28. January 2025
-
-
Bindingsverk og lekte ned tak på baderomHei, Ønsker hjelp med bindingsverk til bad med 2x2, lekte ned taket 5 cm. Det er betongvegger og noen steder med gamle fliser. Også klargjøre for litt større dør til badet. Badet er 9, 3kvm og tak...
-
Bergen
-
Tuesday 28. January 2025
-