Avlysning av konkurranse - Leverandør til nettløsninger/publikasjonsplattform (CMS) og tilhørende tjenester - Med delkontrakter
Formidlede anbud
-
0Siste år
-
0Siste 3 mnd
-
0Aktive nå
Avsluttet
Avlysning av konkurranse - Leverandør til nettløsninger/publikasjonsplattform (CMS) og tilhørende tjenester - Med delkontrakter
Mattilsynet ønsker en hodeløs cms-plattform, som er godt etablert i markedet og der det er flere leverandører som tilbyr samme produkt. Og en bistandsavtale på å utvikle innhold på tilbudt plattform
Samtlige av Mattilsynets nettløsninger er bygget på og forvaltet gjennom strategier og konsepter som er 5-9 år gamle. Det er på tide å revidere disse ut fra Mattilsynets strategi 2020-2025 og andre føringer som har endret seg eller kommer til å endre seg i tiden fremover. Mattilsynet har også behov for en mer koordinert og effektiv forvaltning av innholdet på nettløsningene enn det vi har i dag.
Tjenestene som dekker de aktuelle målgruppene i dag:
- Intranett (for ansatte)
- (info fjernet) (primært for næringene)
- (info fjernet) (primært for forbrukere)
- (info fjernet)/smilefjes (primært for forbrukere)
- MatSvar (for ansatte i telefontjeneste)
De overordnede målene med Mattilsynets eksterne nettjenester er å hjelpe virksomheter og forbrukere til å ta velbegrunnede valg, følge regelverket og gjøre ting rett. i tillegg har vi mål om å øke målgruppenes kunnskap om relevante tema knyttet til sine behov, og gi dem økt mulighet til dialog med Mattilsynet. Det overordnede målet med de interne nettjenestene er at Mattilsynets ansatte skal kunne dele kunnskap og kultur på best mulig måte, og operere mest mulig som ett lag over hele landet.
Samtlige av Mattilsynets nettløsninger er bygget på og forvaltet gjennom strategier og konsepter som er 5-9 år gamle. Det er på tide å revidere disse ut fra Mattilsynets strategi 2020-2025 og andre føringer som har endret seg eller kommer til å endre seg i tiden fremover. Mattilsynet har også behov for en mer koordinert og effektiv forvaltning av innholdet på nettløsningene enn det vi har i dag.
Tjenestene som dekker de aktuelle målgruppene i dag:
- Intranett (for ansatte)
- (info fjernet) (primært for næringene)
- (info fjernet) (primært for forbrukere)
- (info fjernet)/smilefjes (primært for forbrukere)
- MatSvar (for ansatte i telefontjeneste)
De overordnede målene med Mattilsynets eksterne nettjenester er å hjelpe virksomheter og forbrukere til å ta velbegrunnede valg, følge regelverket og gjøre ting rett. i tillegg har vi mål om å øke målgruppenes kunnskap om relevante tema knyttet til sine behov, og gi dem økt mulighet til dialog med Mattilsynet. Det overordnede målet med de interne nettjenestene er at Mattilsynets ansatte skal kunne dele kunnskap og kultur på best mulig måte, og operere mest mulig som ett lag over hele landet.
Anbud id:
675014
-
Sted:
-
Registrert:Saturday 10. October 2020
Er du interessert i dette oppdraget?
Lignende oppdrag i
6 anbud
-
Frakt av Ford Transit fra 1409 Skotbu til BergenTrenger og få fraktet Transit til bergen fra Skotbu. Bilen starter ikke men ruller. Egenvekt 2396 kilo Lengde 5, 53 m Bredde 2, 10 m. høyde 2, 5 m må leveres på Nesttun.
-
Bergen
-
Monday 27. January 2025
-
-
Vi søker regnskaps- og økonomiekspert til vår bedriftVi er en nyoppstartet totalentreprenør med store ambisjoner og en ordrereserve på 8–9 mnok for 2025. For å sikre solid økonomistyring og effektiv drift, søker vi en dyktig regnskaps- og økonomieksper...
-
Oslo
-
Monday 27. January 2025
-
-
Maling av enebolig i SlemmestadVasking, skraping, flekking og to strøk maling av 2-etasje enebolig i Slemmestad. Grunnflate ca. 80 m2.
-
Asker
-
Monday 27. January 2025
-
-
Stille inn microtempbryterHar en microtemp bryter digital type som må stilles inn. når jeg slår den på så greier jeg ikke å regulere varmen.
-
Hustadvika
-
Monday 27. January 2025
-