Avtale for drift av IKT-systemer for Landbruksdirektoratet 2018 - Med delkontrakter i Trøndelag
Formidlede anbud
-
0Siste år
-
0Siste 3 mnd
-
0Aktive nå
Trøndelag
Avsluttet
Avtale for drift av IKT-systemer for Landbruksdirektoratet 2018 - Med delkontrakter
Hovedformålet med Avtalen er å sikre en forsvarlig og effektiv drift av Driftsporteføljen. Sentrale delmål er:
• Én avtalepartner for drift av Driftsporteføljen – tydelige ansvarsforhold.
• Redusere risiko, dvs. At vurderingen av risiko knyttet til tjenestene er akseptabel.
• Avtale med en proaktiv leverandør som kan bidra til at Kunden når sine målsetninger med anvendelsen av ikt.
• Etablere et miljø hvor endringer i Driftsporteføljen, både på infrastruktur og på programvare, kan utføres på en smidig måte.
• Etablere et stabilt og fleksibelt kontormiljø med høy tilgjengelighet.
• Etablere forutsigbar prising på alle elementer, nåværende og fremtidige, som avtalen omfatter.
• Etablere gode og smidige kommunikasjonskanaler mellom Kunden og Leverandøren.
• Etablere effektive rutiner for endringer i Driftsporteføljen, samt gode løsninger for hvordan Driftsporteføljen skal dokumenteres.
i henhold til Kommunal- og moderniseringsdepartementets digitaliseringsrundskriv av 08. 09. 2017 skal Kunden vurdere skytjenester på lik linje med andre løsninger. Videre skal Kunden fortsette satsningen på digitalisering, elektronisk samhandling med alle brukergrupper og fokusere på brukervennlige løsninger med høy tilgjengelighet.
• Én avtalepartner for drift av Driftsporteføljen – tydelige ansvarsforhold.
• Redusere risiko, dvs. At vurderingen av risiko knyttet til tjenestene er akseptabel.
• Avtale med en proaktiv leverandør som kan bidra til at Kunden når sine målsetninger med anvendelsen av ikt.
• Etablere et miljø hvor endringer i Driftsporteføljen, både på infrastruktur og på programvare, kan utføres på en smidig måte.
• Etablere et stabilt og fleksibelt kontormiljø med høy tilgjengelighet.
• Etablere forutsigbar prising på alle elementer, nåværende og fremtidige, som avtalen omfatter.
• Etablere gode og smidige kommunikasjonskanaler mellom Kunden og Leverandøren.
• Etablere effektive rutiner for endringer i Driftsporteføljen, samt gode løsninger for hvordan Driftsporteføljen skal dokumenteres.
i henhold til Kommunal- og moderniseringsdepartementets digitaliseringsrundskriv av 08. 09. 2017 skal Kunden vurdere skytjenester på lik linje med andre løsninger. Videre skal Kunden fortsette satsningen på digitalisering, elektronisk samhandling med alle brukergrupper og fokusere på brukervennlige løsninger med høy tilgjengelighet.
Anbud id:
561865
-
Sted:Steinkjer, Alta
-
Registrert:Sunday 23. December 2018
Er du interessert i dette oppdraget?
Lignende oppdrag i Trøndelag
6 anbud
-
Leie av container til flytting og lagringLeie av container til flytting. Container blir levert hos adressen 2 dager Max. så kan container flyttes til lagringsplassen. Container kan stå bak huset hos min mor som har plass til Container. Leia...
-
Alta
-
Wednesday 5. February 2025
-
-
Tilhenger feste mossPris på tilhenger feste inkl 13 pol tilhenger kontakt montert på bil. Reg nr dn 30695
-
Alta
-
Monday 3. February 2025
-
-
Skifte ut 60m2 gipstak med vedpanellerVi har et hus bygd i 1948 (med utbygninger fra 1972 og 1997). Det er en stor mengde av arbeid som vi vil ha gjort, men vil gjerne begynne med utskifting av gipstaket i stua, gangen, kjøkkenet og so...
-
Steinkjer
-
Sunday 2. February 2025
-
-
Ta vekk internett installasjonen og tette hull i veggenTa vekk internett installasjonen og tette hull i veggen
-
Alta
-
Friday 31. January 2025
-
-
Frakt av skuter fra Hattfjelldal til AltaTrenger frakt av en skuter fra Hattfjelldal til Alta
-
Alta
-
Thursday 30. January 2025
-