Barnevern, saksbehandlertjenester og tiltaksarbeid i Østfold
Formidlede anbud
-
0Siste år
-
0Siste 3 mnd
-
0Aktive nå
Østfold
Avsluttet
Barnevern, saksbehandlertjenester og tiltaksarbeid
Anskaffelsens verdi overstiger eØs-terskelverdi. i 2019 utgjorde volumet ca. nok 3. 047. 500 eks mva for saksbehandlertjenester og ca. nok 5. 300. 000 eks mva for tiltak.
Volumet er et estimat og er ikke bindende for oppdragsgiver. Konkurransen gjennomføres som en åpen tilbudskonkurranse etter forskriftens Del i og iv (helse- og sosialtjenester).
For nærmere informasjon viser vi til anskaffelsesdokumentene.
Deltilbud/soner
Det er anledning til å gi tilbud på en eller flere grupper. Det kan ikke gis deltilbud innen den enkelte gruppe, og ei heller alternative tilbud.
Gruppe 1: Konsulenttjenester barnevern, saksbehandling
Gruppe 2: Konsulenttjenester barnevern, tiltaksarbeid
Oppdragsgiver vil inngå avtale med minimum 3 leverandører i hver gruppe.
Rammeavtale
Anskaffelsen vil bli regulert av vedlagte rammeavtale, med tilhørende standardvilkår.
Rammeavtalen har en varighet fra og med 2020-11-09 til og med 2022-11-08 med mulighet for oppdragsgiver til ytterligere forlengelse i inntil 2 år, med 12 måneder av gangen.
Lier kommune og Ringerike kommune deltar som opsjon på denne avtalen.
For gruppe 2 Tiltaksarbeid vil avtalens startdato være 01. 02. 21. Sluttdatoen vil være lik for gruppe 1.
For Jevnaker kommune, Lunner kommune og Gran kommune vil avtalens startdato for gruppe 2 Tiltaksarbeid være fra 01. 01. 21. Sluttdatoen vil være lik for gruppe 1.
Oppdragsgiver vil inngå avtale med minimum 3 leverandører i hver gruppe, såfremt et tilstrekkelig antall kvalifiserte leverandører gir tilbud.
Utløsning av opsjonene skjer automatisk, så fremt ikke Kunden har gitt beskjed til Leverandøren om at kontrakten ikke vil bli forlenget. Den enkelte samkjøpspart har anledning til å ikke utløse opsjonen. "Oppsigelse" skal skje skriftlig fra Kundens side seneste én (1) måned før kontrakten går ut, eller én (1) måned før eventuelle forlengelsesår utløper. En eventuell reduksjon av leveransens omfang vil ikke medføre erstatningsplikt.
Oppdragsgiver forventer at tilbyder setter seg inn i avtalebestemmelsene og gjør nødvendige avklaringer internt slik at man er klar til å signere kontrakten dersom man blir tildelt kontrakt.
Volumet er et estimat og er ikke bindende for oppdragsgiver. Konkurransen gjennomføres som en åpen tilbudskonkurranse etter forskriftens Del i og iv (helse- og sosialtjenester).
For nærmere informasjon viser vi til anskaffelsesdokumentene.
Deltilbud/soner
Det er anledning til å gi tilbud på en eller flere grupper. Det kan ikke gis deltilbud innen den enkelte gruppe, og ei heller alternative tilbud.
Gruppe 1: Konsulenttjenester barnevern, saksbehandling
Gruppe 2: Konsulenttjenester barnevern, tiltaksarbeid
Oppdragsgiver vil inngå avtale med minimum 3 leverandører i hver gruppe.
Rammeavtale
Anskaffelsen vil bli regulert av vedlagte rammeavtale, med tilhørende standardvilkår.
Rammeavtalen har en varighet fra og med 2020-11-09 til og med 2022-11-08 med mulighet for oppdragsgiver til ytterligere forlengelse i inntil 2 år, med 12 måneder av gangen.
Lier kommune og Ringerike kommune deltar som opsjon på denne avtalen.
For gruppe 2 Tiltaksarbeid vil avtalens startdato være 01. 02. 21. Sluttdatoen vil være lik for gruppe 1.
For Jevnaker kommune, Lunner kommune og Gran kommune vil avtalens startdato for gruppe 2 Tiltaksarbeid være fra 01. 01. 21. Sluttdatoen vil være lik for gruppe 1.
Oppdragsgiver vil inngå avtale med minimum 3 leverandører i hver gruppe, såfremt et tilstrekkelig antall kvalifiserte leverandører gir tilbud.
Utløsning av opsjonene skjer automatisk, så fremt ikke Kunden har gitt beskjed til Leverandøren om at kontrakten ikke vil bli forlenget. Den enkelte samkjøpspart har anledning til å ikke utløse opsjonen. "Oppsigelse" skal skje skriftlig fra Kundens side seneste én (1) måned før kontrakten går ut, eller én (1) måned før eventuelle forlengelsesår utløper. En eventuell reduksjon av leveransens omfang vil ikke medføre erstatningsplikt.
Oppdragsgiver forventer at tilbyder setter seg inn i avtalebestemmelsene og gjør nødvendige avklaringer internt slik at man er klar til å signere kontrakten dersom man blir tildelt kontrakt.
Anbud id:
730520
-
Registrert:Sunday 13. June 2021
Er du interessert i dette oppdraget?
Lignende oppdrag i Østfold
6 anbud
-
Kjeder du deg i romjula? 88 kvm terrasse legges mens vi har godt vær - så raskt som mulig :)88 kvm terrasse skal legges - alt av materiell finnes på tomt. Ca. Halvparten av arealet er knyttet til hus, og det er ferdig kappede terrasselekt på tomta - disse skal bare legges utover med riktig...
-
Lier
-
Tuesday 24. December 2024
-
-
KjøkkensnekkerVi tenker til å renovere kjøkken ved å gjøre noe små justeringer i eksisterende møblene og male dem på nytt. Lurer på om det er noen som kan hjelpe og veilede oss.
-
Lier
-
Monday 23. December 2024
-
-
Lakkere Transporter fra 2020Bulk på bakluke og lakkskader på hjulbue
-
Kongsberg
-
Saturday 26. October 2024
-
-
Diverse rørleggerarbeid1. Åpne vannrensing filter 2. Installere vannmåler 3. Rette lekkasje under kjøkkenvask
-
Krødsherad
-
Friday 20. December 2024
-